S desetogodišnjicom centra Joker, na red je došao veliki “face lifting” jednog od najomiljenijih splitskih shopping odredišta: s novim vizualnim identitetom, novom proljetnom kampanjom i brojnim novim i preuređenim trgovinama, Joker se profilira kao ekskluzivno mjesto za one koji prepoznaju kvalitetu i trajne vrijednosti.
Raznolikim izborom trgovina koje prizivaju male svakodnevne luksuze i nude ono što se nigdje drugdje u Splitu ne može pronaći, novi Joker postaje fashion spot broj 1 u gradu, centar koji ne prati nego kreira trendove. S tim na umu, kreativna agencija Admoneo stvorila je i novi vizualni identitet Jokera, suvremen i zabavan, koji se oblikom, bojom i znakom referira na modernost, kompaktnost i pristupačnost centra.
Uz novi logotip i novi simbolični slogan „Split Shopping&More“ (gdje se „more“ može čitati i u hrvatskoj i u engleskoj verziji), proljetna kampanja koja prati rebranding centra u prvi je plan stavila Splićanku Paulu Buljan, uspješnu mladu manekenku s internacionalnom karijerom, te kroz set profesionalnih modnih fotografija stvorenih na lokacijama u centru predstavila niz prestižnih novih i već etabliranih modnih marki koje se mogu naći u Jokeru.
Tako se Jokerovo 'gradilište' s prvim danima proljeća pretvorilo u vrhunski uređene lokale – od proširenih trgovina Fashion&Friends, Gant i Karla, preko preuređenih Optike Anda, ShoeBeDo-a, Replaya i Five Star Fashion, do novootvorenih Calvin Klein Jeansa (prvog monobranda u Hrvatskoj), Concept Storea (s brandovima Imperial, Dixie i Please), upravo otvorenih Comma, S.Oliver Black Label... a u pripremi su i još neka ekskluzivna modna imena.




