Splitski dizajner Karlo Kazinoti na svom Facebook profilu objavio je novi plakat povodom obilježavanja 69. Splitskog ljeta, koje se održava u razdoblju od 14. srpnja do 14. kolovoza.
"Kazališna umjetnost, ako je kvalitetna je strast prenesena na scenu. Nerijetko je sirova i na momente nije ugodna za gledanje. Provocira reakciju i zadržava pažnju, postavlja pitanja. Naš vizual za 69. Splitsko ljeto je sirov i slojevit. Rekonstruirani poljubac koji je kompozicijski metafora plesa, vala, seksa. Jezik je glavni alat glumca i pjevača. Jezik je početak, baza, kreator civilizacije", napisao je u objavi.
Plakat je izazvao razne reakcije, a oprečna mišljenja podijelili su Splitski gradski vijećnik Mosta Josip Markotić i kandidatkinja za gradonačelnicu Grada Splita iz redova platforme Možemo i Nove ljevice Tamara Visković.
Gradski Vijećnik izrazio je negativan stav po pitanju plakata, te je u svojoj objavi na Facebooku rekao da je plakat na "razini niskobudžetnog pornića".
Njegova objava u cijelosti:
"Bravo ekipa iz HNK! Bravo! Kakva hrabrost! Kakva originalnost! Računate vi, kad nas turisti mogu praviti budalama, povraćati i spolno općiti na svakom kantunu ulice, pišati po spomenicima kulture i UNESCO-voj baštini, što ne bi i vi dali svoj „kulturni“ doprinos najstarijoj (uz Dubrovačke ljetne igre) i najznačajnijoj kulturnoj manifestaciji u državi a i šire.
Najveća i najvažnija kulturna institucija u gradu kojeg resi sedamnaest stoljeća bogate kulturne povijesti i tradicije reklamira Splitsko ljeto lizanjem kako bi, jelte, zaintrigirali i privukli publiku na opere Puccinija i Jakova Gotovca, drame Ivana Kovačića i Goldoni-ja…
Jer, zamisli originalnosti: u 21. stoljeću provocirati i privlačiti publiku seksom. WOW!
Ali boli vas briga: zasjeli ste na funkcije, a narod i porezni obveznici plaćaju..
Ali tako nam i treba. Jer grad koji dopušta da po njemu piša i povraća tko god se sjeti, zašto ne bi dopustio da mu i najznačajniju kulturnu instituciju i manifestaciju reklamiraju plakatima razine niskobuđetnog pornića…"
Tamara Viskotić je, naprotiv, podijelila zadovoljstvo novim plakatom i napisala:
"Da se samo komunikacijski unaprijedi splitski HNK, već smo nešto učinili. Samo naprijed"





