Kameni vijadukt zvan Vetmin most izgrađen početkom 20. stoljeća je dug 76,81 m, sastavljen od šest stubova koji nose sedam polukružnih lukova koji se dižu u visinu od 23 m. Izgrađen je kao dio trase uskotračne pruge po kojoj je vozila nadaleko poznata Rera, koja je povezivala Split s unutrašnošću, odnosno Sinjem kao konačnim odredištem u dužini od oko 35 kilometara.
Nakon ukidanja pruge 1962. godine most nastavlja svoju značajnu prometnu ulogu te ostaje u funkciji cestovnog prometa. Pozicioniran je podno južnog dijela Kliške tvrđave i premošćuje prirodni usjek kojim i danas teče potok i u najsušnijem periodu godine.
Projektom iluminacije istaknuta je njegova graditeljska, estetska i povijesna komponenta te je stavljen u funkciju dodatne turističke ponude stranim posjetiteljima kojih je na ovim prostorima svakim danom sve više. Služio je kao dio prometne infrastrukture ali treba imati na umu da je imao i veliku opće prihvatljivu životnu vrijednost što svakako treba ukazati kroz odgoj mladih naraštaja na ovim prostorima.
Igra svjetla u njegovim lukovima na jedan poseban način ga otima zaboravu i ukazuje na svu ljepotu koja u noćnim satima dolazi do punog izražaja, posebno kad Kliška tvrđava uskoro zasja u punom svjetlu. Tako će se zaokružiti jedan projekt u kojem će Vetmin most, graditeljski spomenik određenog vremena doći do punoće izražaja kao nerazdvojiva cjelina južne vizure tvrđave.