Close Menu
DALMACIJA DANASDALMACIJA DANAS
  • Naslovnica
  • Dalmacija
    • Split
    • Obala
    • Zagora
    • Otoci
    • Marjan
    • Naši ljudi
    • Štorije
    • Cooltura
  • Vijesti
    • Hrvatska
    • Svijet
    • Tech & Biznis
    • Vrijeme
    • Crna kronika
    • Znanost
    • Kultura
  • Sport
    • Hajduk
    • Nogomet
    • Košarka
    • Ostali sportovi
  • Relax
    • Glazba
    • Showbizz
    • Foto đir
    • Gastro
    • Zabava
    • Zdravlje
    • Fashion & lifestyle
  • Specijali
    • Vaše vijesti
    • Životinjski kutak
    • Vijađ
    • Dvi-tri riči
    • EX CATHEDRA
    • #TvojeMisto
    • Zdravlje - Priska Med
    • PEČAT OD VRIMENA
    • Na današnji dan
    • IZGUBLJENO-NAĐENO
    • Stara splitska prezimena
    • Razredi s osmijehom
    • Najbolje iz Dalmacije
    • Kako su nastali splitski kvartovi
  • Kolumne
    • ANTONIO KULAŠ
    • DANIJEL KRAJINOVIĆ
    • HRVOJE ZNAOR
    • JURICA GALIĆ JUKA
    • KATA MIJIĆ
    • MARIJA PARO
    • MATE BOŽIĆ
    • MARIO TOMASOVIĆ
    • MENTALNO ZDRAVLJE
    • MIRELLA MEIĆ
    • MIŠO ŽIVALJIĆ
    • NIKOLA BARBARIĆ
    • RADE POPADIĆ
    • TRINAESTO PRASE
    • ŽANA PAVLOVIĆ
Facebook Instagram YouTube WhatsApp
DALMACIJA DANASDALMACIJA DANAS
Facebook Instagram YouTube WhatsApp X (Twitter) RSS
  • Naslovnica
  • Dalmacija
    • Split
    • Obala
    • Zagora
    • Otoci
    • Marjan
    • Naši ljudi
    • Štorije
    • Cooltura
  • Vijesti
    • Hrvatska
    • Svijet
    • Tech & Biznis
    • Vrijeme
    • Crna kronika
    • Znanost
    • Kultura
  • Sport
    • Hajduk
    • Nogomet
    • Košarka
    • Ostali sportovi
  • Relax
    • Glazba
    • Showbizz
    • Foto đir
    • Gastro
    • Zabava
    • Zdravlje
    • Fashion & lifestyle
  • Specijali
    • Vaše vijesti
    • Životinjski kutak
    • Vijađ
    • Dvi-tri riči
    • EX CATHEDRA
    • #TvojeMisto
    • Zdravlje - Priska Med
    • PEČAT OD VRIMENA
    • Na današnji dan
    • IZGUBLJENO-NAĐENO
    • Stara splitska prezimena
    • Razredi s osmijehom
    • Najbolje iz Dalmacije
    • Kako su nastali splitski kvartovi
  • Kolumne
    • ANTONIO KULAŠ
    • DANIJEL KRAJINOVIĆ
    • HRVOJE ZNAOR
    • JURICA GALIĆ JUKA
    • KATA MIJIĆ
    • MARIJA PARO
    • MATE BOŽIĆ
    • MARIO TOMASOVIĆ
    • MENTALNO ZDRAVLJE
    • MIRELLA MEIĆ
    • MIŠO ŽIVALJIĆ
    • NIKOLA BARBARIĆ
    • RADE POPADIĆ
    • TRINAESTO PRASE
    • ŽANA PAVLOVIĆ
DALMACIJA DANASDALMACIJA DANAS

Nijemci zamijenili Amerikance u luksuznom smještaju

D.D. / Foto: Pixabay8. kolovoza 2020. 09:55
Podijeli
Facebook Twitter Telegram WhatsApp E-mail adresa

Anketa provedena među članovima Grupacije jedinstvenih luksuznih hotela HGK pokazala je kako se i tom segmentu turizma struktura gostiju značajno promijenila. Prije pojave koronavirusa SAD je bio prioritetno tržište za većinu ispitanika, a sada je to Njemačka.

Zanimljivo je da nas sve više posjećuju gosti koji su prije pandemije svoj godišnji provodili na egzotičnim long haul destinacijama poput Bahama i Sejšela te da je velik broj njih najavio i ponovni posjet Hrvatskoj.

Tekst se nastavlja nakon oglasa

„Trenutačno nam većina gostiju dolazi s njemačkog govornog područja i iz Hrvatske, a osjetno je i povećanje dolazaka iz Ukrajine, Mađarske, Poljske, Češke i sl. U najvećem broju riječ je o gostima koje dolaze vlastitim automobilom, a uz to određeni broj dolazi i avionom, često privatnim letom. Iskustva s njima su nam izrazito pozitivna i u većini slučajeva riječ je o gostima koji su nas posjetili po prvi put, tražeći alternativu za long haul destinacije koje su inače posjećivali. Zanimljivo je da su mnogi primijetili koliko je jednostavnije odabrati neku bližu destinaciju, a dosta ih je i najavilo ponovni posjet, s obzirom da smo ispunili njihova očekivanja po pitanju visokog stupnja privatnosti, kvalitete smještaja i usluga“, istaknula je Sandra Jurić, direktorica prodaje i marketinga u hotelu Meneghetti koji je član grupacije Stories, Croatian Unique Hotels.

Tomislav Milinović, direktor Calvados Club putničke agencije također primjećuje promjenu emitivnih tržišta.

„Inače su naša glavna tržišta SAD, Kanada, Brazil, Ujedinjeno Kraljevstvo, Meksiko i  Australija. Ostala tržišta su ispod 5 posto ukupnog ostvarenog prometa, a tržište EU je za nas zanemarivo. No, ipak nam se sada javljaju agencije i klijenti s europskog tržišta, većinom iz Njemačke i Skandinavije. Međutim, oni zaista traže samo luksuzni smještaj poput vila, apartmana u luksuznom hotelu ili jahti“, pojasnio je Milinović.

Među anketiranima u privlačenju gostiju dominira online oglašavanje, bilo da su u pitanju društvene mreže, Google oglašavanje ili Booking.com, te u manjoj mjeri  sajmovi. Kada je u pitanju oglašavanje na društvenim mrežama, tržišta od najvećeg interesa svima su Velika Britanija, Austrija i Njemačka, a zatim Slovenija i ostale europske zemlje.

„Poduzeli smo brojne dodatne marketinške kampanje u suradnji s dugogodišnjim partnerima, agencijama, DMC-ima, medijima i na društvenim mrežama, a rezultati su osjetni. Booking je postao isključivo kratkoročan i samim time vrlo nepredvidljiv, ali je znatno intenzivniji nego što smo očekivali. Očite su oscilacije koje pokazuju jaku i trenutačnu reakciju gostiju na svaku promjenu situacije u Hrvatskoj ili okolnim zemljama. Utjecaj medija ili izmjene politike pojedine vlade mijenjaju sliku iz dana u dan“, kazala je Jurić.

Polovina sudionika ankete HGK bilježi skraćivanje broja noćenja od početka koronakrize, dok manji broj bilježi porast ili jednako trajanje boravka gostiju. Većina ispitanih je uvela pogodnosti i dodatne sadržaje u vidu popusta, a manjim dijelom ponudom gastronomskih paketa, brodskih tura i sportskih sadržaja. Svi ističu potrebu da se pojačaju marketinške aktivnosti na tradicionalno jakim tržištima koja su trenutnu u padu, ali isto tako i na svim tržištima s kojih je Hrvatsku moguće posjetiti automobilom.

„Mi nastavljamo sa snažnim marketinškim aktivnostima u SAD-u, Kanadi, Meksiku i Brazilu jer je jednom izgubljena tržišta teže ponovno vratiti nego dobiti novo. Zato, apeliram na sustav turističkih zajednica da ne preusmjeravaju marketinška sredstva namijenjena za promociju na prekooceanskim tržištima. Dapače, treba razmišljati u budućnost, jer sve će ovo jednom proći, a mi moramo biti spremni za to“, zaključuje Milinović.

Inače, HGK kroz brand Stories, Croatian Unique Hotels promovira male luksuzne hotele koji su udruženi u Grupaciju jedinstvenih luksuznih hotela HGK.

“Cilj nam je pozicionirati se na međunarodnom tržištu kroz vrhunsku uslugu, jedinstvenu ponudu i poseban gourmet doživljaj. Kriza kroz koju svi prolazimo pokazuje nove trendove, ali ponovno potvrđuje da je proizvod najvažniji i nakon ove krize naši će gosti još više biti u potrazi za malih hotelima sa što autentičnijim i osobnim iskustvom, na čemu Stories hoteli baziraju i razvijaju svoju ponudu”, naglasio je Nenad Nizić, predsjednik Grupacije jedinstvenih luksuznih hotela HGK.

Moja reakcija na članak je...
Ljubav
0
Haha
0
Nice
0
What?
0
Laž
0
Sad
0
Mad
0
Facebook Twitter Whatsapp Telegram
NAJNOVIJE VIJESTI
Loše spavate i to vam se ponavlja iz noći u noć? To je jako loša vijest za vas, morali bi ste potražiti pomoć
5
sat
Loše spavate i to vam se ponavlja iz noći u noć? To je jako loša vijest za vas, morali bi ste potražiti pomoć
"Di ću parkirat?" - ovo pitanje ne postavljaju oni koji koriste splitske javne bicikle
5
sat
"Di ću parkirat?" - ovo pitanje ne postavljaju oni koji koriste splitske javne bicikle
DALMATINSKO NEODRICANJE Kolačići koje ćete obožavati uoči Božića, dugo traju, a u njih idu lješnjaci i espresso
6
sat
DALMATINSKO NEODRICANJE Kolačići koje ćete obožavati uoči Božića, dugo traju, a u njih idu lješnjaci i espresso
Kerum završio na Bilicama, evo što se dogodilo
6
sat
Kerum završio na Bilicama, evo što se dogodilo
Roko Doždor ponovno briljirao: Godinu zaključio s impresivnih 13 pobjeda iz isto toliko mečeva
7
sat
Roko Doždor ponovno briljirao: Godinu zaključio s impresivnih 13 pobjeda iz isto toliko mečeva
NAJČITANIJE VIJESTI
  • Racija u Dicmu: Ugostiteljski objekt zatvoren zbog kršenja propisa, muškarac priveden
    Racija u Dicmu: Ugostiteljski objekt zatvoren zbog kršenja propisa, muškarac priveden
    15. prosinca 2025. 12:18
  • Anđa Marić šokirala sve: 'Moj sin je alkoholičar, bolesnik, ovisnik. Sada je u istražnom zatvoru i odgovarat će...'
    Anđa Marić šokirala sve: 'Moj sin je alkoholičar, bolesnik, ovisnik. Sada je u istražnom zatvoru i odgovarat će...'
    15. prosinca 2025. 17:53
  • Kerum završio na Bilicama, evo što se dogodilo
    Kerum završio na Bilicama, evo što se dogodilo
    16. prosinca 2025. 00:46
  • Vozačica splitskog Prometa: "Kad me vidjela za volanom, rekla je da zaustavim autobus i izašla..."
    Vozačica splitskog Prometa: "Kad me vidjela za volanom, rekla je da zaustavim autobus i izašla..."
    15. prosinca 2025. 20:06
  • Reinerov sin je u pritvoru
    Reinerov sin je u pritvoru
    15. prosinca 2025. 17:31
DD Marketing 300x250
DALMACIJA DANAS
Facebook Instagram YouTube WhatsApp X (Twitter)
  • Uvjeti korištenja
  • Pravila o privatnosti
  • Prodaja i marketing
  • Impressum
  • Kontakt stranica
  • Cjenik
© 2025 Dalmacija danas. Sva prava pridržana.

Upišite što tražite i kliknite na tipku Enter za početak pretrage. Kliknite tipku Esc za prekid.