Organizacija je najteži dio svakog posla, a da sve teče u najboljem redu na 13. Europskom sveučilišnom prvenstvu u futsalu brine se 70-ak volontera u prepoznatljivim crvenim i bijelim majicama, od najmlađih pa do budućih studenata.
Važnost samih volontera na prvenstvu prepoznao je i Josip Pavić, državni tajnik u Ministarstvu turizma i sporta, koji ih je i podsjetio te zahvalio na predanom radu kako bi sve prošlo u najboljem redu, a potom je uputio poruke podrške i stao pred medije nakon što se okušao među vratnicama.
„Ovakav je događaj fenomenalan i sjajan, meni je gušt biti ponovno u Splitu na ovakvom prvenstvu koje je odlično organizirano. Svaka čast splitskom Sveučilištu i svima koji su u Hrvatskom akademskom sportskom savezu koji su, ja bih rekao, dignuli letvicu na viši nivo po pitanju sporta i uključenosti volontera. Ministarstvo je podržalo ovaj događaj i ponosno smo se prihvatili partnerstva i to je ono što nas veseli i motivira, posebice studentska motivacija kao zamah za razvoj sveučilišnog sporta. Prije no što sam došao pred vas, stao sam na gol. To je prirodna deformacija, morao sam stati među vratnice i mogu reći da nisam bio baš uspješan,“ zaključio je Pavić crticom s terena na Gripama.
Volonterski je tim podijeljen na nekoliko grupa odnosno timova koji funkcioniraju kao savršena cjelina. Medijski tim najbliži je igračima, trenerima i drugim volonterima. Zaduženi su za praćenje događaja u realnom vremenu objavom na Instagram storyjima, promocijama i suradnjom s novinarima. Sportski tim brine o terenu i igračima – brisači parketa, dodavači lopti, boca vode i briga da svi imaju markere njihov je zadatak. Tim odnosa s javnošću zadužen je za informiranje – primaju igrače, upućuju ih u svlačionice i dijele informacije bitne za studente. Protokol tim brine se o organizaciji, smješteni su na Kampusu, dijele akreditacije i obroke. Ataše tim cjelodnevno brine o studentima i omogućava im da imaju sve što je potrebno.
Mladi volonteri istaknuli su da se koriste već stečenim znanjima, a ovo je još jedna mogućnost koja omogućuje stjecanje novih znanja i vještina.





