Riječ je o radovima fotoreportera Cropixa Božidara Vukičevića, koji je izložio tridesetak motiva povezanih s morem i podmorjem. Izložbu je organizirala Turistička zajednica grada Splita u suradnji sa Slobodnom Dalmacijom, i upravo kroz nju se još jednom potvrđuje važnost slogana ovogodišnjeg Adventa.
Građani su, naime, osim što mogu razgledati fotografije, pozvani „kliknuti“ na svaku fotografiju pojedinačno. Skeniranjem QR koda uz fotografiju na zaslonu pametnog telefona, tableta ili prijenosnog računala otvorit će im se zanimljiva reportaža objavljena na portalu Slobodne Dalmacije.
Potopljeni brodovi, veličanstveni grebeni, ribe, rakovi, školjke i mekušci, unijet će posebnu draž u centar Splita, a sve zahvaljujući Vukičeviću, majstoru morske i podmorske fotografije.
Božidar Vukičević rođen je u Splitu 1966. godine gdje je i završio Srednju umjetničku školu – smjer fotografija. Prve radove objavio je u listu „Omladinska iskra“ 1984. godine, a tri godine kasnije počinje honorarno raditi u Slobodnoj Dalmaciji. Od 1990. postaje stalni fotoreporter i ulazi u društvo najboljih fotografa koje Cropix danas ima. Tijekom rata bilježio je fotografijom događanja s brojnih ratišta, a akcijom „Oluja“ završio je razdoblje ratnog reporterstva. Surađuje s foto agencijom „Associated Press“, a od 2006. godine radio kao urednik fotografije u magazinu „Otvoreno more“ gdje se bavi podvodnom fotografijom, temama i reportažama s morskom tematikom. Božidar Vukičević dobitnik je brojnih domaćih i međunarodnih nagrada i priznanja, a o njegovom stvaralaštvu objavljeno je sedam monografija. Član je Foto kluba Split i Zbora reportera Hrvatskog novinarskog društva, a od 2010. godine i Hrvatske udruge likovnih umjetnika primijenjenih umjetnosti (ULUPUH).
Ovogodišnji Advent u Splitu, podsjetimo, odvija se pod sloganom „Kliknimo na Advent”. Svi građani na taj način mogu „kliknuti” uživo s, primjerice, gastronomskom ponudom, kulturnim ili dječjim programom. S druge strane, dio programa prilagođen je digitalnim kanalima kako bi baš svatko mogao vidjeti sadržaj koji ga zanima, bez obzira na to gdje se nalazi. Građani tako mogu „kliknuti na gastro“, „kliknuti na kulturu“ i „kliknuti na igru“ ovog Adventa i zajedno pokazati da je advent prije svega osjećaj u srcu, bez obzira na to gdje se nalazili.
Sve novosti o manifestaciji Advent u Splitu dostupne su na web stranici Turističke zajednice grada Splita, Instagrama, Facebooka i Twitter profila te YouTube kanala.