Društveni mediji omogućuju modernim turistima informiranje, sudjelovanje i interakciju na različitim platformama. Suvremeni društveni mediji promijenili su način na koji ljudi razmišljaju i dijele svoja iskustva s putovanja te su ujedno i dobar promotivni alat za marketing u turizmu.
Što od toga imaju turistički blogeri, a što destinacije i smještajni objekti koje posjećuju otkrili su danas hrvatska blogerica i influencerica Ella Dvornik (iamella.com), poljski bloger Wojtek Tylus (Crolove.pl), japanski bloger Yuya Matsuo (EseJapan) te Bruno Nizić koji je ovoga ljeta u svojem hotelu Vestibul ugostio američku glumicu i luxury travel blogericu Evu LaRue. Kako usmjeriti komunikaciju na društvenim mrežama objasnio je Nick Evans iz Hills Balfoura, vodeće marketinško - komunikacijske agencije u Ujedinjenom Kraljevstvu specijalizirane za područje turizma.
Korištenje "user generated contenta" odnosno korištenje sadržaja koji su korisnici sami kreirali i objavili na društvenim mrežama u svrhu promocije destinacija, kompanija ili organizacija, proizvoda i usluga novi je vid digitalnog marketinga koji postiže sve veće uspjehe. Influenseri, vlogeri i blogeri već imaju svoju publiku koja ih prati i koja im vjeruje zbog čega su odličan kanal za plasiranje poruka i sadržaja koji će vidjeti i prihvatiti veliki broj ljudi. Svi panelisti složili su se oko toga kako je biti influenser, vloger i bloger ponekad iscrpan posao koji zahtjeva dosta vremena, planiranja i odricanja, ali u njemu uživaju.
Za dobru fotografiju, Ella Dvornik kaže, ponekad je potrebno ustati i u pet ujutro. Yuya Matsuo je naglasio kako je razlog tomu što se konstantno vraća u Hrvatsku to što mu se sviđa hrvatski lifestyle i ističe kako mu je posebno drago kada mu se Hrvati javljaju nakon objavljene fotografije zadivljeni ljepotom Hrvatske. Bruno Nizić istaknuo je kako je posljednjih godina broj influensera znatno porastao te je ponekad teško odabrati tko je najbolji za promociju određenih proizvoda ili usluga.
Treba odabrati influensera čije se vrijednosti pokapaju s vrijednostima brenda kojeg takvim putem promoviraju, smatraju u Ministarstvu turizma.