Da je dobar marketing više od pola posla, Dalmatinci izgleda, jako dobro znaju. Naime, standardne objave poput "Sale", "Rasprodaja", "Nova super kolekcija"itd, svugdje su već viđene, pa su Splićani odlučili uzeti stvar u svoje ruke.
Kako nam omiljena Facebook stranica mnogih Dalmatinaca kazuje, u jednom splitskom dućanu, ne kupiti torbu bio bi pravi grijeh obzirom na reklamu.
"Smišne borše, neloše cijene" njihov je slogan koji je vjerojatno natjerao brojne kupce da razgledaju asortiman, a i da ponešto kupe baš zato što su drugačiji od ostalih.
I po komentarima ispod fotografije dalo se naslutiti da su Dalmatinci jako dobro prihvatili ovaj marketing, pa su nahvalili ideju ovog trgovca.
[fb_pe url="https://web.facebook.com/DnevnadozaprosjecnogDalmatinca/photos/a.293384651017603.1073741829.293328941023174/497434487279284/?type=3&theater" bottom="30"]