Prava je sreća da se radovi na Žnjanu ne obavljaju uz neku prometniju cestu, makar i Šetalište Pape Ivana Pavla II, pogotovo u srcu sezone, nije baš zabačena lokacija.
Jer što: ima koji dan da su krenuli radovi, a uz prometnicu su već ranije bili postavljeni znakovi koji su dali naslutiti vozačima da će biti privremena regulacija, a ima dva dana da se doista promet odvija uz stanovito zaobilaženje. Pa je regulacija uz znakove 'pojačana' semaforom koji naizmjenično propušta vozila iz suprotnih smjerova.
Sve se zapravo vidi na našim fotografijama i videu.
Ključno pitanje je jesu li majstori - čini se da su radovi dio projekta infrastrukturne građevine kanalizacijskog sustava kao dio odvodnje oborinskih voda šireg područja Trstenik – Radoševac - mogli cijelu ovu priču izvesti i bez tog semafora i zaustavljanja prometa?
Promet se sasvim komotno mogao odvijati, ali ne, treba se zakomplicirati
Za one koji se nisu susreli s ovom situacijom ipak kratki opis: tijekom cijele dionice kojom se zaobilaze radovi (preko makadamskog dijela Žnjana te manjim dijelom po nogostupu) komotno se mogao odvijati dvosmjerni promet!
Uz još možda metar oduzetog parkirališnog prostora nije bilo potrebe za semaforima. Donekle usporeno istina, mogao se odvijati promet, nisu se morale stvarati gužve, a čest je slučaj i da vozači ulaze na 'zaobilaznicu' debelo kroz crveno svjetlo pa se onda za drugi smjer upali zeleno iako se ovi prvi još 'meljaju' po makadamu, pa se onda nađe netko kraćih živaca koji krene kroz zeleno...
Kao da sami ulaz na Žnjan, praktički jedini (onaj preko Duilova više figurira kao alternativa u kriznim trenucima), nije potpuno potkapacitiran za količinu prometa i sam od sebe stvara gužve, ne, trebalo je još malo zakomplicirati situaciju.





