Splitska peškarija od danas će postati pozornica za predstavljanje radova fotoreportera agencije Cropix Božidara Vukičevića. Pod nazivom „Šotografija“, izložba fotografija pred posjetitelje Adventa u Splitu donosi poseban doživljaj priča koje se kriju iza svake slike. Baš kao što i slogan Adventa poziva građane da „kliknu“ na sadržaj koji ih najviše zanima, tako će i „Šotografija“ pozivati da „kliknu na more“ i otkriju novi svijet.
Izložbom „Šotografija“ Božidar Vukičević će zidove splitske ribarnice i Marmontove ulice obogatiti s tridesetak motiva. Iza svakog od njih krije se posebna priča, a skeniranjem QR koda uz fotografiju, svaki će posjetitelj doslovno moći „kliknuti na more“ i na portalu Slobodne Dalmacije pročitati zanimljivu reportažu.
Potopljeni brodovi, veličanstveni grebeni, ribe, rakovi, školjke i mekušci, unijet će posebnu draž u centar Splita, a sve zahvaljujući Vukičeviću, majstoru morske i podmorske fotografije. Izložbu organizira Turistička zajednica grada Splita u suradnji sa Slobodnom Dalmacijom.
Božidar Vukičević rođen je u Splitu 1966. godine gdje je i završio Srednju umjetničku školu – smjer fotografija. Prve radove objavio je u listu „Omladinska iskra“ 1984. godine, a tri godine kasnije počinje honorarno raditi u Slobodnoj Dalmaciji. Od 1990. postaje stalni fotoreporter i ulazi u društvo najboljih fotografa koje Cropix danas ima. Tijekom rata bilježio je fotografijom događanja s brojnih ratišta, a akcijom „Oluja“ završio je razdoblje ratnog reporterstva. Surađuje s foto agencijom „Associated Press“, a od 2006. godine radio kao urednik fotografije u magazinu „Otvoreno more“ gdje se bavi podvodnom fotografijom, temama i reportažama s morskom tematikom. Božidar Vukičević dobitnik je brojnih domaćih i međunarodnih nagrada i priznanja, a o njegovom stvaralaštvu objavljeno je sedam monografija. Član je Foto kluba Split i Zbora reportera Hrvatskog novinarskog društva, a od 2010. godine i Hrvatske udruge likovnih umjetnika primijenjenih umjetnosti (ULUPUH).
Ovogodišnji Advent u Splitu, podsjetimo, odvija se pod sloganom „Kliknimo na Advent”. Svi građani na taj način mogu „kliknuti” uživo s, primjerice, gastronomskom ponudom, kulturnim ili dječjim programom. S druge strane, dio programa prilagođen je digitalnim kanalima kako bi baš svatko mogao vidjeti sadržaj koji ga zanima, bez obzira na to gdje se nalazi. Građani tako mogu „kliknuti na gastro“, „kliknuti na kulturu“ i „kliknuti na igru“ ovog Adventa i zajedno pokazati da je advent prije svega osjećaj u srcu, bez obzira na to gdje se nalazili.
Sve novosti o manifestaciji Advent u Splitu dostupne su na web stranici Turističke zajednice grada Splita, Instagrama, Facebooka i Twitter profila te YouTube kanala.