•  
  •  

Još od objave vijesti da Tomislav Vojnović više neće biti direktor Prometa, mediji tragaju za njegovim nasljednikom. U srijedu navečer postalo je jasno da će to biti Miroslav Delić, dosadašnji šef splitske Čistoće, koji uživa dobru reputaciju u Gradu kao čovjek koji je bitno unaprijedio tvrtku koju je do sada vodio. Nema sumnje da je “preuzimanje” Prometa ogroman izazov za Delića pošto se splitski gradski prijevoznik suočava s brojnim naslijeđenim problemima.

Delić, koji bi formalno trebao biti imenovan sljedećeg tjedna na Skupštini društva, otkrio nam je svoje prve poteze u Prometu.

– Optimist sam oko onoga što se treba obaviti u tvrtki Promet, bez obzira na nagomilane probleme. Ako svatko da svoj obol, a to znači i radnici i svi suvlasnici, smatram da se Promet može izvući iz sadašnje situacije. Nikad se u životu nisam predavao kada su bile teške situacije, pa se ne mislim predavati ni sada. Moj cilj je da Promet postane tvrtka poput Čistoće koju sam vodio godinama.

Delić nam je rekao da je svjestan da će trebati uložiti dosta energije da prije svega poradi na koheziji zaposlenika ove gradske tvrtke.

Simbioza uprave, suvlasnika i radnika je izrazito bitna. To je preduvjet da stvari krenu u boljem smjeru. Međutim, bilo bi iluzorno da išta najavljujem u situaciji kada još nisam ni bio u firmi. Sve informacije koje imam su posredne, a doći će vrijeme kada ću se osobno uvjeriti u sve detalje situacije u firmi. Svakako ćemo svi sjesti zajedno, sagledati probleme, da vidimo kojim tempom ih rješavati i na koji način. Pred nama su brojni izazovi.

Budućeg direktora Prometa upitali smo je li mu poznato u kakvom je stanju trenutni vozni park.

– Nisam bio u firmi i ne mogu reći išta više od onoga što vide građani. Tempo obnove voznog parka je jedan od problema. Koliko imam informaciju od strane vlasnika i suvlasnika postoje i brojni drugi problemi koji se možda nisu rješavali zadovoljavajućim tempom. Očekujem od sviju da se uhvatimo za isti štap, svima je u interesu da Promet izađe iz problema tj. da financijska, tehnička i upravljačka situacija budu puno bolje.

Jedno od pitanja koje se u kuloarima spominje kao ono koje je “presudilo” dosadašnjem direktoru je plaćanje okolnih općina Prometu.

– Moj stav je da trebamo sjesti sa svim suvlasnicima da vidimo kakvo je stanje po pitanju prava i obveza i da nađemo zajednički jezik. Ne bježimo od problema, rješavajmo ih! – poručio je Delić.

Tijekom četvrtka trebalo bi se znati i tko će postati drugi čovjek Prometa.



  •  
  •  

1 KOMENTAR

  1. Baš mi je drago da se netko osvrnuo i dotaknuo temu Čistoće, međutim nažalost ne u smjeru u kojem bi građani voljeli da bude. Netom prije božićnih blagdana uredno smo primili čestitke iz Čistoće gdje su nam troškovi naglo povećan-uduplo a da ne pričam o malim obrtnicima, vlasnicima trafika, malih kafica, krojača i slično.Njima su cijene troška odvoza smeća porasle do 5x. Osobno sam u kontaktu sa Čistoćom gdje službeno odgovaraju da bi ja kao i svi ostali građani trebala biti zahvalna jer sam sve ove godine plaćala manje nego što sam trebala i da ostanak na istoj cijeni umanjuje profitabilnost firme?Kako se poslovalo svih ovih godina i zašto se u bocu od litre ulijevalo dvije, neću komentirati. Nevjerovatno je da o toj cjelokupnoj temi aposlutno ne govori, da vlada medijski tajac? Ukoliko transparetno želite pisati o stvarnim problemima koji muče građane Splita a i šire, trebali biste pričati o pravim problemima a to je povećanje cijene čistoće. Apsolutno nemaju nikakvih alata i instrumenata kako bi opravdali povećanje cijene a da ne govorim o mehanizmima da uistinu izmjere stvarnu proizvodnju smeća koje neko kućanstvo proizvede. Dobili su packu od Evropske unije za loše gospodaranje otpadom i sada ćemo brzinski bez ikakvog plana i analize prebaciti računicu sa metra kvadratnog na broj ukućana!?Imala bih štošta napisati o ovoj temi ali evo samo vam sugeriram kad već ne izvještavate o stvarnim problemima koji itekako zaslužuju medijski prostor da nam onda ne servirate ni dotičnog gospodina i njegovim vrlim planovima na novom radnom mjestu dok ostavlja iznimno lošu situaciju da ne kažem “vrući krumpir” nekom drugom.Isto tako gradska firma koja pruža javnu uslugu bi se trebala malo profesionalnije ponašati i donositi odluke u skladu sa zakonom. Traženje predstavnika stanara da potpisom i pečatom potvrde stvaran broj ukućana pojedinog domaćinstva ne samo da je smiješan (ukoliko su im to metode provjere) već i zakonski neutemeljen. Ovdje ću završiti sa svojim “izlaganjem” da ne bih otišla u krivom smjeru.

Komentiraj

Napišite komentar

* Obvezno potvrditi GDPR

*

Slažem se

Upišite svoje ime