INTERAKTIVNA APLIKACIJA Pogledajte kako izgleda renesansni Dubrovnik na zaslonu vašeg mobitela

Renesansni Dubrovnik je konačno nakon dvije godine mukotrpnog rada digitaliziran

Virtualna stvarnost i nove tehnologije u samim su počecima razvoja u Hrvatskoj. No, upravo se ova tehnologija u vremenu u kojem živimo pokazala esencijalnom kao smjer razvoja održivog turizma koja će zadovoljiti potrebe budućeg turista. U suradnji s Stipanom Ujdurom iz Opuzena, autorom mnogih 3D modela hrvatskih gradova, MediaUp iz Zadra donosi zanimljiv i jedan drugačiji način istraživanja povijesti koji je od sada svima dostupan preko pametnih telefona u obliku interaktivne mobilne aplikacije.


Dubrovnik Anno 1667. Turistički je proizvod u kojem korisnik ima jedinstvenu priliku vratiti se u prošlost i doživjeti Dubrovnik iz jedne drugačije perspektive i upoznati se s povijesnim informacijama uz virtualno iskustvo. Od ovog tjedna aplikacija je dostupna u Google Play dućanu.

DUBROVNIK ANNO aplikacija odmah je dostupna u nekoliko inačica, prilagođena potrebi korisnika i cjenovno fleksibilna.

Ovom edukativnom aplikacijom korisnik ima mogućnost otići do davne 1667. godine i otkriti kako je Dubrovačka Republika izgledala i funkcionirala prije razornog potresa. Uz pomoć virtualnog prozora na licu mjesta kao dodatak turi i razgledavanju ili pak iz udobnosti doma proširite svoje znanje i zavirite u bogatu dubrovačku prošlost. Virtualno iskustvo budućnost je turizma i prezentacije povijesti te kulturne baštine uz koju korisnik može vidjeti nešto što danas u stvarnom svijetu ne postoji, ali na interaktivan način ‘otići’ u svijet prošlosti. Iako su virtualne ture u samim začecima u Hrvatskoj, primjeri iz cijelog svijeta govore kako je upravo to budućnost i ponuda koju treba razvijati.

Uskoro i ostali gradovi u aplikaciji

– Uz Dubrovnik 1667. tu su i Dioklecijanova palača u Splitu, antička Narona, antički Zadar, Pula i drugi. MediaUp će omogućiti različite načine distribucije i franšiziranja koje bi trebale biti dostupne putem turističkih i putničkih agencija, ali i samim korisnicima preko online dućana. Pozivamo sve zainteresirane da nam se jave kako bi na vrijeme mogli započeti suradnju – pozvao je Frane Bilić.

U produkciji je franšiza ”Virtualnih prozora” za više gradova – a trenutno se radi na Zadru kao Jaderi koji bi trebao izaći na tržište do kraja travnja 2021. Također rade i na nekim drugim vrstama turističkih proizvoda – koje što prije žele podijeliti s javnosti.

– U potrazi smo za turističkim agencijama, tour operatorima, prijevoznicima, institucijama i ostalima koji bi htjeli našu aplikaciju uvrstiti u svoju ponudu i otvoreni smo za nove suradnje – kazao je Bilić.

Moja reakcija na članak je...
Vau
3
Haha
1
Hagić
0
Hmmm
0
Plač
0
Grrr
0
Molim?
0



Komentiraj

Napišite komentar
Upišite svoje ime