Kako bi ispunio očekivanja svojih korisnika, Huawei je predstavio Huawei Cares uslugu koja je dostupna u Hrvatskoj svim postojećim korisnicima određenih Huawei pametnih telefona. Usluga je dostupna u ovlaštenim Huawei servisnim centrima od 16. kolovoza do 14. rujna ove godine.

Korisnici znaju koliko važnu ulogu igraju pametni telefoni u njihovim životima. Mobiteli su danas svojevrsni mediji u koje pohranjujemo gotovo sve aspekte iz života te stoga uređaje koristimo na svakodnevnoj bazi.

Ipak i oni najkvalitetniji i najbolji pametni telefoni mogu biti trajno oštećeni uslijed nepažnje ili slučajnog pada, a postupak njihovog popravka može biti mukotrpan i skupocjen.

Upravo je zaslon telefona podložan najčešćim oštećenjima, ogrebotinama i lomovima. Ponekad čak i kaljeno staklo ili kvalitetan zaštitni film ne mogu jamčiti potpunu zaštitu pametnog telefona tijekom nezgode.

Huawei je stoga predstavio Huawei Cares uslugu kojom od 16. kolovoza do 14. rujna 2019. časti sve svoje korisnike s popustom do 50% za zamjenu oštećenog zaslona telefona.

Usluga uključuje jednokratnu zamjenu oštećenog zaslona uslijed pada, udarca, ogrebotina ili pritiska tijekom normalne upotrebe. Također, Huawei će, ukoliko je to potrebno, korisnicima zamijeniti i bateriju na određenim uređajima kako bi što duže uživali u svom uređaju. Sve detalje o pogodnostima ove usluge kao i o modelima na koje se odnosi možete pronaći OVDJE.

Ne brinite o svojim podacima

Osim što ga koristimo za razgovore i poruke, mobiteli nam danas služe i za brojne druge aktivnosti bez kojih je gotovo nemoguće zamisliti svakodnevnicu. Provodimo vrijeme na društvenim mrežama, kupujemo na internetu, plaćamo račune, a uz sve to – naš pametni telefon često postaje i album naših najdragocjenijih uspomena. Uz to, služi nam i kao mjesto gdje čuvamo sve važne informacije – kontakt podatke i lozinke. Međutim, korisnici Huawei uređaja ne moraju brinuti o sigurnosti svojih privatnih podataka, jer će se cjelokupni popravak uređaja u ovlaštenim Huawei servisima provesti uz najvišu kvalitetu s osobitom brigom za sigurnost podataka korisnika. Dodatno, svoj uređaj možete zaključati pomoću Huawei Repair načina rada; na taj način možete biti sigurni da nitko neće imati pristup vašim podacima.

Dodatne pogodnosti za korisnike usluga

Osim toga, svim Huawei korisnicima na raspolaganju su, svakog zadnjeg četvrtka, petka i subote u mjesecu, “Huawei dani servisa” prilikom kojeg korisnici mogu u određenim servisnim centrima ostvariti 20% popusta na sve vanjamstvene popravke te uslugu postavljanja zaštitnog filma potpuno besplatno.

Huawei je već nekoliko puta dokazao kako su inovacije i zadovoljstvo korisnika najvažnije vrijednosti ove kompanije. Ova se vrijednost ne odnosi samo na razvoj novih tehnologija i uređaja, već i na korisničku podršku i iskustvo nakon kupnje. Huawei neprestano potvrđuje iznimno visoku kvalitetu svojih proizvoda i usluga te savršeno ispunjava očekivanja svojih potrošača, omogućavajući im popravak oštećenih uređaja po iznimno atraktivnim cijenama.