Tko god dobio posao (nastavka) gradnje novog čiovskog mosta, a na natječaj su se javila dva ponuditelja, taj strateški državni projekt treba završiti u roku od osam mjeseci. Ako se natječajna procedura, uključujući i žalbeni postupak, provede brzo i bez zastoja, radnici novog izvođača radova pojavit će se na gradilištu sredinom listopada. Potvrdio je to u razgovoru za Trogirski portal glavni inženjer i voditelj projekta Davor Trlaja, ustvrdivši da se most može izgraditi do 15. lipnja 2017 ,piše trogirski portal.

S obzirom na tek nekoliko masivnih betonskih stupova koji strše iznad površine mora, a riječ je o 57 posto dosad obavljenih radova, dalo bi se zaključiti da su Hrvatske ceste, koje su nositelj tog 208 milijuna eura vrijednog projekta, obmanule javnost. Trlaja, međutim, uvjerava kako se most može izgraditi unutar osmomjesečnog roka te dodaje kako betonski stupovi, a samo se njih i može vidjeti, nisu jedini dosad izgrađeni segmenti.

-Već su  odrađeni, u inženjerskom smislu, najzahtjevniji radovi, poput postavljanja temelja mosta osam metara ispod mora, a gotov je i veći dio čelične konstrukcije. Ono što se ne vidi, a radi se o 700 tona čelične konstrukcije, nalazi se u proizvodnim pogonima Đure Đakovića i jedne tvtke iz konzorcija. Još nam preostaje oko sto tona lima od čega je polovica već nabavljena, kaže Trlaja.

Na novi most, koji će povezati grad i otok Čiovo, čekalo se (i još se čeka), a kad je u veljači 2015. gradnja napokon počela, počele su i peripetije koje taj, za Trogir i njegovu okolicu kapitalni infrastrukturni projekt, prate do danas. Prema prvom ugovoru, koji izvođač radova Viadukt nije ispoštovao, most je trebao biti završen u roku od 20 mjeseci. Prvo se pojavio problem s makedonskom tvrtkom koja je trebala napraviti čelične konstrukcije za most, ali je zapala u probleme pa se sklopio novi ugovor s Đurom Đakovićem. Bilo je jasno da se most neće sagraditi do listopada 2016, ali Hrvatske ceste kao nositelji projekta daju Viaduktu još jednu priliku , a izvođač im jamči da će radove završiti do 15. lipnja ove godine.

-Kad je bilo jasno da ni taj rok neće ispoštovati, došlo je do raskida ugovora. Sada imamo dva ponuditelja i tko god bio izabran, most treba biti završen do početka sljedeće turističke sezone, poručio je Trlaja, dodajući da se to odnosi i na pristupne prometnice za koje su odgovorne Hrvatske ceste. Drugim riječima,  buduća otočna cesta na Čiovu u nadležnosti je Županijske uprave za cete i nije dio ovog projekta, naglasio je Trlaja, pohvalivši bivšu HDZ-ovu gradsku vlast i sadašnjeg SDP-ovoga gradonačelnika Antu Bilića zbog njihova angažiranja  suradnje s HC-om na projektu, javlja Trogirski portal.

Kaže i da je Viadukt, kad je pobijedio na natječaju za izvođača radova, imao urednu financijsku dokumentaciju,odličnu reputaciju i stručne ljude. No pogrešan odabir tehnologije, a kasnije i financijski problemi u koje je zapala ta tvrtka, razbili su se baš na čiovskom mostu.

Kako bilo, najzahtjevniji dio radova je završen, tako bar kažu u HC-u, a novi trogirski most čija dužina premašuje petsto metara, bit će ili bi trebao biti završen do početka iduće turističke sezone.