Hrvatska turistička zajednica započela je s velikom promotivnom kampanjom Adventa kao jednog od ključnih motiva dolazaka u Hrvatsku u zimskom razdoblju. Kampanja se provodi na tržištima Njemačke, Velike Britanije, Italije, Austrije, Francuske, Švicarske, Španjolske, Mađarske i Slovenije do kraja prosinca ove godine. Komunikacijski kanali putem kojih se kampanja oglašava su YouTube te društvene mreže Facebook i Instagram.
– Naša zemlja je u zadnjih nekoliko godina postala sve traženija i atraktivnija turistička destinacija u zimskom razdoblju kada do posebnog izražaja dolaze raznoliki adventski programi. Vjerujem da će bogati adventski sadržaji u brojnim hrvatskim destinacijama poput Zagreba, Splita, Osijeka, Zadra, Rijeke, Poreča, Dubrovnika, ali i na otocima privući brojne domaće i inozemne goste te pridonijeti zaključivanju vrlo uspješne turističke godine – izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
Adventska kampanja provodi se putem novog promotivnog videa „Croatia, full of magic“.