– Vremena u kojima se nalazimo pred sve nas stavljaju nove izazove, naročito kada je riječ o gospodarskim aktivnostima. Cilj je ostao isti i posao mora ići dalje, samo nekim drugim kanalima – rekao je predsjednik HGK Luka Burilović povodom novoga izdanja online B2B razgovora putem platforme Hrvatske gospodarske komore Go Global – Go Virtual, koje je ovoga puta okupilo hrvatske tvrtke i gospodarstvenike iz zemalja Višegradske skupine, na temelju iskazanog interesa domaćih tvrtki.

Burilović je naglasio da brojke pokazuju da je odabir tržišta bio itekako opravdan, uz 171 prijavljenu hrvatsku tvrtku i 144 tvrtke iz Višegradske skupine. Održano je već više od 500 virtualnih sastanaka.

Sastanke s potencijalnim partnerima na tržištima Poljske, Češke i Slovačke održao je i Orbico Adriatic Wines Team Leader Tomaž Bakšić.

– U sklopu projekta Orbico Adriatic Wines, koji je počeo s idejom gospodina Branka Roglića, vlasnika Orbico Group, radimo na izvozu vina u države Višegradske skupine i EU. Želimo približiti čarobna vina iz pomno uzgajanih vinograda Hrvatske, Slovenije te Bosne i Hercegovine stanovnicima drugih zemalja u kojima Orbico posluje i dovesti vrhunska vina Adriatic regije na stolove ljubitelja vina širom Europe – rekao je Bakšić, osvrnuvši se i na iskustvo korištenja platforme u razdoblju pandemije.

– Ovaj način sastanaka je odlična stvar i može se organizirati i za ostale države – rekao je Bakšić.

Tvrtka Aeroteh, koja se bavi rješenjima sustava automatske regulacije u zgradama i industriji, već izvozi na mnoga svjetska tržišta, poput Njemačke i Italije, ali i Turkmenistana, Gruzije i Kazahstana. U sklopu ovoga izdanja online sastanaka najviše su zainteresirani za tržišta Mađarske i Češke.



– Komunikacija je bila obostrana i brza, s potencijalom za daljnje pregovore. Ovo je moderan, brz i učinkovit način za ostvarivanje poslovnih prilika – rekla je voditeljica razvoja poslovanja Ivana Zetaić. Iako su bili suočeni sa zaustavljanjem velikog broja investicija u Hrvatskoj i svijetu zbog pandemije, vjeruju da će međunarodnim projektima uspješno minimalizirati posljedice korone te poslovnu godinu završiti optimistično. 

Tvrtka Vertiv svjetski je lider i globalni dobavljač kritične digitalne infrastrukture i rješenja za kontinuitet poslovanja. U Hrvatskoj se nalazi prodajno-servisni centar za regiju središnje Europe koja uključuje 20 zemalja, proizvodni centar za EMEA regiju te Vertiv svjetski centar na polju dizajniranja podatkovnih centara. Na forumu su im od interesa tržišta Češke, Slovačke i Mađarske. Ističu da je korona uzrokovala mnoge izazove i ograničenosti u poslovanju tvrtki iz raznih industrija, ali je također ukazala koliko su potrebne investicije u kritičnu IT infrastrukturu.

– Imamo isključivo pozitivne dojmove nakon odrađenih sastanaka te otvorene mogućnosti daljnje suradnje. Ova opcija virtualnih sastanaka i promocije tvrtke pokazuje dobar pristup HGK u pružanju podrške hrvatskim tvrtkama u jačanju međunarodnih poslovnih aktivnosti – rekao je član uprave Vertiv Croatia i glavni menadžer za područje središnje i južne Europe Igor Grdić. 

Tvrtka Degenija, koja proizvodi biljne likere i druga pića, trenutno se nalazi u početnoj fazi izvoza na kinesko i slovensko tržište.

– Prijavili smo se na sudjelovanje u forumu radi pronalaska novih potencijalnih kupaca na stranom tržištu, kao i ujedno za promociju naših proizvoda, što nam puno znači. Unatoč pandemiji, poslovni su nam rezultati ove godine iznenađujuće dobri. Bilježimo stalni rast i povećanje proizvodnje kao rezultat stalnog ulaganja u strojeve – rekla je direktorica Degenije Ljubica Blažević te iskazala zadovoljstvo platformom koja omogućuje daljnje poslovanje na svjetskom tržištu.         


Moja reakcija na članak je...
Vau
0
Haha
0
Hagić
0
Hmmm
0
Plač
0
Grrr
0
Molim?
0

Komentiraj

Napišite komentar
Upišite svoje ime