Kninski gradonačelnik Marko Jelić pregovara s upravom Čazmatransa i nada se da će s njima postići dogovor kako Knin ne bi ostao bez autobusnog kolodvora. Naime, prošli je tjedan u medijima odjeknula vijest da podzakupac Čazmatrans zbog prevelikih troškova odustaje od zakupa kolodvora, a kninski gradonačelnik kazao je da pokušavaju naći način da kolodvor u Kninu ipak ostane, piše ŠibenikIN.

– Razgovori s upravom Čazmatransa su u tijeku, no dogovor još uvijek nije postignut. Ponudili smo neka rješenja i nadamo se da će ih Čazmatrans prihvatiti. Ponudili smo upravi da grad sufinancira dio troškova kako bi im poslovanje bilo isplativije. U interesu nam je da kolodvor vodi tvrtka specijalizirana za tu djelatnost tako da poduzimamo sve da tako i bude – kazao je gradonačelnik Jelić.

Kninski gradonačelnik kazao je kako se stvorila pogrešna slika u javnosti, te da će se u slučaju da kolodvora i ne bude, autobusi i dalje zaustavljati i prolaziti kroz Knin.

– Razumijem da Čazmatrans želi poslovati pozitivno i da zbog manjka linija i slabe prometne povezanosti imaju manju korist. U interesu nam je da u Kninu ostane kolodvorska djelatnost kako bi ljudi imali mogućnost informiranja o linijama i kupovine karata jer Knin je već dovoljno prometno izoliran i ukidanje kolodvora bi dodatno pogoršalo situaciju – smatra Jelić.

Gradonačelnik Knina ističe da je grad potpuno prometno odsječen i od ostatka županije, ali i od Hrvatske s obzirom da je autocesta zaobišla Knina, a od brze ceste Šibenik-Drniš-Knin koju županijska vlast najavljuje godinama, nije izgrađen ni metar, piše ŠibenikIN.

– Mislim da brzu cestu Šibenik-Drniš-Knin nećemo tako skoro vidjeti, iako bi ona poboljšala situaciju što se tiče prometne povezanosti. Knin je odsječen od centra županije, do Šibenika nam treba 45 minuta do sat vremena, a da je normalna cesta putovanje bi bilo i sigurnije i brže. Po meni je važnije povezati Knin sa Zadrom preko Žegara na autocestu, jer su nam svi priključci na autocestu predaleko. Ako želimo da ovaj grad preživi i da zaustavimo iseljavanje ljudi moramo hitno riješiti ove probleme, nemamo više vremena čekati – zaključuje gradonačelnik Jelić.

Podsjetimo, direktor Čazmatransa u Kninu Branimir Knez kazao je da su troškovi objekta i zaposlenika previsoki u odnosu na djelatnost koja se obavlja te da tako da duže razdoblje trpe velike gubitke, piše ŠibenikIN.

– Čak i da dobijemo korištenje prostora bez naknade opet ne bi bilo isplativo, samo bi gubitak bio manji jer nažalost nema više autobusnih linija, nema ničega i ne možemo se financirati od prodaje karata – kazao je Branimir Knez.

 


Moja reakcija na članak je...
Vau
0
Haha
0
Hagić
0
Hmmm
0
Plač
0
Grrr
0
Molim?
0