U Poduzetničkom centru Vrgorac održano je predstavljanje realizacije II. dijela projekta Misli globalno, kupuj lokalno – android aplikacije Kupuj domaće – OPG voće i povrće, na kojem su govorili Ante Pranić, gradonačelnik Grada Vrgorca, Milka Beus, direktorica Poduzetničkog centra te Teo Dodig, voditelj projekta.
„Aplikacija je proizišla iz rada na projektu Misli globalno, kupuj lokalno, kojeg smo u okviru Grada i našeg Poduzetničkog centra osmislili kako bi se potaknula prodaja poljoprivrednih proizvoda lokalnih proizvođača na nacionalnom tržištu. Potaknuti problemima naših poljoprivrednika pri plasmanu njihovih proizvoda na tržište, prvo smo izradili web stranicu s bazom podataka obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava, njihovih proizvoda i raspoloživih količina, a potom i android aplikaciju, koja na jednostavan način, u samo tri koraka, povezuje proizvođače i krajnje korisnike. Aplikacija omogućuje direktnu povezanost kupca i poljoprivrednika, a preprodavači i razne marže odlaze u povijest.“ – izjavio je Ante Pranić.
Poduzetnički centar Vrgorac u ostvarenje ovog projekta uložio je oko 70 tisuća kuna te će održavati sustav i pomagati poljoprivrednicima u korištenju aplikacije.
„Aplikaciju Kupuj domaće – OPG voće i povrće moguće je preuzeti preko usluge Google Play, a poljoprivrednici se ne trebaju brinuti jer ju je vrlo jednostavno koristiti. U slučaju bilo kakvih poteškoća, pomoć uvijek mogu potražiti u Poduzetničkom centru.“ – istaknuo je Teo Dodig.
Iz Poduzetničkog centra Vrgorac poručuju da bi se istim konceptom mogla povezati cijela Hrvatska te da bi svi OPG-ovi u jedinstvenoj bazi mogli predstaviti svoje proizvode na digitalan način.
„Potrebno je raditi i na podizanju svijesti o vrijednosti i kvaliteti naših proizvoda naspram uvoznih. Ovaj projekt nudi plasman domaćih proizvoda na domaće tržište pod boljim uvjetima, gdje hrvatski građani dobivaju kvalitetan proizvod iz naših polja po povoljnijoj cijeni, bez posredničkih marži. Ukoliko uistinu prepoznamo vlastite vrijednosti i kvalitetu naših proizvoda, uvjerena sam da projekt može imati pozitivan utjecaj na hrvatsko gospodarstvo. Upravo zbog toga ćemo u idućoj fazi poraditi na marketingu i brendiranju domaćih proizvoda.“ – izjavila je Milka Beus.