Idućih mjeseci, zapravo godina, čekaju nas brojni radovi na prometnoj infrastrukturi aglomeracije Splita: redom investicije Hrvatskih cesta, u raznim fazama, dolazi na red rekonstrukcija križanja Širina u Solinu (procijenjena vrijednost posla je 151 milijun kuna), interventno poboljšanje stanja mostova Stari Jadro i Novi Jadro na DC8 (1,6 milijuna kuna), izgradnja dionice Mravince – Čvor TTTS sa spojnim cestama (65 milijuna), sanacija Starog pokretnog mosta Trogir na županijskoj cesti ŽC6136 (19,9 milijuna)...
Pajić: Radovi 8 mjeseci
No, prvo će se vjerojatno na redu naći rekonstrukcija velikog križanja na DC8, dakle na Jadranskoj magistrali, kod skretanja za Stobreč odnosno za TTTS. Taj posao, po natječajnoj dokumentaciji iz svibnja ove godine vrijedan 7,2 milijuna kuna bez PDV-a, prema našim informacijama dobila je tvrtka Strabag, koja je bila najpovoljnija s ponudom od 8,1 milijun kuna, dok su nešto lošije bile ponude firmi Cestar od 8,7 milijuna kuna te Građevno Zeca s 9 milijuna.

Jučer je objavljena Odluka o odabiru za ovaj predmet. Istek roka za eventualne žalbe je 2. listopada 2020. godine, a rok mirovanja je do 7. listopada nakon čega se može sklopiti ugovor, naravno ako ne bude žalbe - potvrdila nam je informaciju Tamara Pajić, glasnogovornica Hrvatskih cesta. Naravno, ovisno o mogućim žalbama, početak radova nije daleko a rok završetka poslova na rekonstrukciji jednog od najprometnijih (semaforiziranih) križanja na našem području (uz Širinu u Solinu) je osam mjeseci od početka radova.
Za vozače je možda najbitnija novost posebni odvojak za skretanje prema TTTS-u (iz smjera Omiša), dodatna prometna traka za skretanje prema Stobreču (iz smjera Splita) te tri prometne trake na izlazu iz Stobreča. Posao uključuje dosta dodatnih radova koji se “na prvu” ne vide, poput poboljšanja temeljnog tla, izmještanja elektroenergetske mreže...





