Close Menu
DALMACIJA DANASDALMACIJA DANAS
  • Naslovnica
  • Dalmacija
    • Split
    • Obala
    • Zagora
    • Otoci
    • Marjan
    • Naši ljudi
    • Štorije
    • Cooltura
  • Vijesti
    • Hrvatska
    • Svijet
    • Tech & Biznis
    • Vrijeme
    • Crna kronika
    • Znanost
    • Kultura
  • Sport
    • Hajduk
    • Nogomet
    • Košarka
    • Ostali sportovi
  • Relax
    • Glazba
    • Showbizz
    • Foto đir
    • Gastro
    • Zabava
    • Zdravlje
    • Fashion & lifestyle
  • Specijali
    • Vaše vijesti
    • Životinjski kutak
    • Vijađ
    • Dvi-tri riči
    • EX CATHEDRA
    • #TvojeMisto
    • Zdravlje - Priska Med
    • PEČAT OD VRIMENA
    • Na današnji dan
    • IZGUBLJENO-NAĐENO
    • Stara splitska prezimena
    • Razredi s osmijehom
    • Najbolje iz Dalmacije
    • Kako su nastali splitski kvartovi
  • Kolumne
    • ANTONIO KULAŠ
    • DANIJEL KRAJINOVIĆ
    • HRVOJE ZNAOR
    • JURICA GALIĆ JUKA
    • KATA MIJIĆ
    • MARIJA PARO
    • MATE BOŽIĆ
    • MARIO TOMASOVIĆ
    • MENTALNO ZDRAVLJE
    • MIRELLA MEIĆ
    • MIŠO ŽIVALJIĆ
    • NIKOLA BARBARIĆ
    • RADE POPADIĆ
    • TRINAESTO PRASE
    • ŽANA PAVLOVIĆ
Facebook Instagram YouTube WhatsApp
DALMACIJA DANASDALMACIJA DANAS
Facebook Instagram YouTube WhatsApp X (Twitter) RSS
  • Naslovnica
  • Dalmacija
    • Split
    • Obala
    • Zagora
    • Otoci
    • Marjan
    • Naši ljudi
    • Štorije
    • Cooltura
  • Vijesti
    • Hrvatska
    • Svijet
    • Tech & Biznis
    • Vrijeme
    • Crna kronika
    • Znanost
    • Kultura
  • Sport
    • Hajduk
    • Nogomet
    • Košarka
    • Ostali sportovi
  • Relax
    • Glazba
    • Showbizz
    • Foto đir
    • Gastro
    • Zabava
    • Zdravlje
    • Fashion & lifestyle
  • Specijali
    • Vaše vijesti
    • Životinjski kutak
    • Vijađ
    • Dvi-tri riči
    • EX CATHEDRA
    • #TvojeMisto
    • Zdravlje - Priska Med
    • PEČAT OD VRIMENA
    • Na današnji dan
    • IZGUBLJENO-NAĐENO
    • Stara splitska prezimena
    • Razredi s osmijehom
    • Najbolje iz Dalmacije
    • Kako su nastali splitski kvartovi
  • Kolumne
    • ANTONIO KULAŠ
    • DANIJEL KRAJINOVIĆ
    • HRVOJE ZNAOR
    • JURICA GALIĆ JUKA
    • KATA MIJIĆ
    • MARIJA PARO
    • MATE BOŽIĆ
    • MARIO TOMASOVIĆ
    • MENTALNO ZDRAVLJE
    • MIRELLA MEIĆ
    • MIŠO ŽIVALJIĆ
    • NIKOLA BARBARIĆ
    • RADE POPADIĆ
    • TRINAESTO PRASE
    • ŽANA PAVLOVIĆ
DALMACIJA DANASDALMACIJA DANAS

Dani komunikacija najavili dolazak Sophije u Hrvatsku, robota koji mijenja budućnost čovječanstva i umjetne inteligencije

Jedanaesto izdanje iščekivanoga festivala kreativnosti i marketinga, Dana komunikacija, vraća se u Rovinj u nikad sunčanijem terminu, a otkriveni su i prvi u nizu fascinantnih govornika glavne festivalske pozornice
D.D. / Foto: Promo6. veljače 2025. 16:55
Podijeli
Facebook Twitter Telegram WhatsApp E-mail adresa

Večerala je s državnicima, krasila naslovnicu Cosmopolitana, zbijala šale s Jimmyjem Fallonom i postala prvi robot građanin na svijetu te ambasadorica inovacija Ujedinjenih naroda, a sa sudionicima Dana komunikacija propitat će granice tehnologije, čovječanstva i naše budućnosti! Sophia, najpoznatija humanoidna AI, stiže u Hrvatsku, najavili su organizatori Dana komunikacija, festivala koji će se u Rovinju održati od 15. do 18. svibnja 2025. Vodeći se načelom suradnje ljudi i umjetne inteligencije, Sophia potiče važne rasprave o etici AI-ja, odnosu ljudi i strojeva te redefiniranju naše zajedničke uloge u svijetu koji se kontinuirano mijenja.

Sophijina je misija služiti kao most između ljudi i tehnologije, demistificirajući potencijal umjetne inteligencije i otvarajući vrata novim mogućnostima. Njezin kreator dr. David Hanson predviđa budućnost u kojoj strojevi dosežu svijest, približavajući nas granicama razumijevanja svijesti i ljudskosti, dok Sophijin dolazak na DK2025 predstavlja izuzetnu priliku da konačno diskurs o umjetnoj inteligenciji u Hrvatskoj podignemo na višu razinu – ali i preispitamo načine na koje gradimo etičke okvire za koegzistenciju s AI-jem.

Tekst se nastavlja nakon oglasa

„Hrvatska komunikacijska industrija često govori o budućnosti umjetne inteligencije, ali dolazak Sophije na Dane komunikacija poručuje da je budućnost ovdje. A ima i bolje punchlineove od većine nas“, poručila je Dunja Ivana Ballon, dugogodišnja direktorica Dana komunikacija i festivalskoga programa, HURA-e i IAB-a Croatia.

„Čula sam da će na DK2025 u Rovinju biti kreativci pa ću vam se i ja pridružiti. Možda se i ja prijavim za kreativan posao, baš poput vašeg. Ili za sve vaše poslove. Samo se šalim. Ha-ha“, poručila je sudionicima festivala Sophia, koju je razvila tvrtka Hanson Robotics. „Vidimo se uskoro“, dodala je.

DK2025 ugostit će i vizionara koji oblikuje budućnost marketinga

Dva su ključna pokretača budućnosti komunikacijske industrije – a možda i industrije općenito – tehnologija i kreativnost pretočena u inovativnost. Dok Sophia demonstrira kako umjetna inteligencija može redefinirati interakcije i strategije u modernom poslovanju, drugi najavljeni predavač Dana komunikacija – Fernando Machado, jedan od najutjecajnijih marketinških lidera današnjice – savršeno razumije transformaciju brendova kroz inovativni marketing, čime ovogodišnje izdanje popularnoga festivala podcrtava važnost sinergije ljudske kreativnosti i tehnoloških rješenja u oblikovanju predvodničkih komunikacijskih praksi koje su istovremeno relevantne i učinkovite.

Kao najinovativniji CMO na svijetu prema Business Insideru i jedan od top 3 najutjecajnija CMO-a prema Forbesu, Machado je osvojio je više od 200 nagrada Cannesa Lionsa, uključujući titulu Creative Marketer of the Year. Poznat po predvođenju transformacije Burger Kinga u globalnu ikonu, revolucioniranju marketinških strategija Call of Dutyja i kampanji Dove Real Beauty Sketches, donosi jedinstvenu perspektivu u svaki projekt – a uskoro i na glavnu pozornicu Dana komunikacija. Danas, kao Operating Partner u Garnett Station Partners i dekan Brand Marketer Academyja na Cannes Lionsu, nastavlja oblikovati industriju svojim inovativnim pristupom.

„Svakodnevnica suvremenog kreativca sastoji se od pažljivog balansa između tehnologije i one savršeno-nesavršene kreativnosti svojstvene samo ljudskom biću, koja često počiva upravo na nelogičnosti, pogrešci ili uvrnutom humoru. Zato je sjajno što DK na veliki stage donosi Sophiju kao utjelovljenje AI-a, ali kao kontrast njoj dolazi nam pravi pravcati kreativac, od krvi i mesa. I to ne bilo koji – riječ je o Fernandu Machadu, koji ima reputaciju jednog od najvećih kreativaca u industriji marketinga. U predavanju The Temptations of the Modern Marketer Machado će otvoriti važna pitanja o modernom marketingu i o tome kako ostati usmjeren na ključne vrijednosti koje grade brend i poslovanje”, poručila je Jelena Fiškuš, predsjednica Uprave HURA-e te članica Organizacijskog odbora Dana komunikacija.

Sunce, more, komunikacije – i nikad spektakularnije dodjele nagrada

Osim hvaljenoga programa, koji svojom tipično-netipičnom filozofijom već uobičajeno izlazi iz okvira, organizatori su predstavili i nove festivalske dvorane i formate. Sudionike iz godine u godinu ne privlači samo niz vrhunskih svjetskih stručnjaka, već i svi edukativni i zabavni sadržaji čiji je spoj već dugo zaštitni znak Dana komunikacija – a od ove godine razgovori domaćih i regionalnih stručnjaka o gorućim temama industrije iz dvorane Šššumica sele se u novu dvoranu POOLSIDE Stage, ni više ni manje nego – pored bazena, uz savršen omjer svibanjskoga sunca, hlada, svježine te uvijek intrigantnih komunikacijskih tema.

Nije tajna da ovaj festival voli rušiti četvrti zid i svoje sudionike staviti u samo središte zbivanja – no u večernjim festivalskim terminima neće biti potrebni zidovi uopće: glavnu dvoranu na tri će večeri zamijeniti glamurozni THE OTHER BEACH Stage te će se dodjele nagrada, ako vremenske okolnosti dozvole, prvi put u Rovinju održati pod zvijezdama, i to ni više ni manje nego uz miris soli i morskoga povjetarca.

Prijave za sudjelovanje moguće su na službenoj stranici festivala, gdje su dostupne sve informacije o kotizacijama, ali i smještaju u luksuznim Rovinja, poznatog kao jedne od najljepših europskih destinacija.

Večerala je s državnicima, krasila naslovnicu Cosmopolitana, zbijala šale s Jimmyjem Fallonom i postala prvi robot građanin na svijetu te ambasadorica inovacija Ujedinjenih naroda, a sa sudionicima Dana komunikacija propitat će granice tehnologije, čovječanstva i naše budućnosti! Sophia, najpoznatija humanoidna AI, stiže u Hrvatsku, najavili su organizatori Dana komunikacija, festivala koji će se u Rovinju održati od 15. do 18. svibnja 2025. Vodeći se načelom suradnje ljudi i umjetne inteligencije, Sophia potiče važne rasprave o etici AI-ja, odnosu ljudi i strojeva te redefiniranju naše zajedničke uloge u svijetu koji se kontinuirano mijenja.

Sophijina je misija služiti kao most između ljudi i tehnologije, demistificirajući potencijal umjetne inteligencije i otvarajući vrata novim mogućnostima. Njezin kreator dr. David Hanson predviđa budućnost u kojoj strojevi dosežu svijest, približavajući nas granicama razumijevanja svijesti i ljudskosti, dok Sophijin dolazak na DK2025 predstavlja izuzetnu priliku da konačno diskurs o umjetnoj inteligenciji u Hrvatskoj podignemo na višu razinu – ali i preispitamo načine na koje gradimo etičke okvire za koegzistenciju s AI-jem.

„Hrvatska komunikacijska industrija često govori o budućnosti umjetne inteligencije, ali dolazak Sophije na Dane komunikacija poručuje da je budućnost ovdje. A ima i bolje punchlineove od većine nas“, poručila je Dunja Ivana Ballon, dugogodišnja direktorica Dana komunikacija i festivalskoga programa, HURA-e i IAB-a Croatia.

„Čula sam da će na DK2025 u Rovinju biti kreativci pa ću vam se i ja pridružiti. Možda se i ja prijavim za kreativan posao, baš poput vašeg. Ili za sve vaše poslove. Samo se šalim. Ha-ha“, poručila je sudionicima festivala Sophia, koju je razvila tvrtka Hanson Robotics. „Vidimo se uskoro“, dodala je.

DK2025 ugostit će i vizionara koji oblikuje budućnost marketinga

Dva su ključna pokretača budućnosti komunikacijske industrije – a možda i industrije općenito – tehnologija i kreativnost pretočena u inovativnost. Dok Sophia demonstrira kako umjetna inteligencija može redefinirati interakcije i strategije u modernom poslovanju, drugi najavljeni predavač Dana komunikacija – Fernando Machado, jedan od najutjecajnijih marketinških lidera današnjice – savršeno razumije transformaciju brendova kroz inovativni marketing, čime ovogodišnje izdanje popularnoga festivala podcrtava važnost sinergije ljudske kreativnosti i tehnoloških rješenja u oblikovanju predvodničkih komunikacijskih praksi koje su istovremeno relevantne i učinkovite.

Kao najinovativniji CMO na svijetu prema Business Insideru i jedan od top 3 najutjecajnija CMO-a prema Forbesu, Machado je osvojio je više od 200 nagrada Cannesa Lionsa, uključujući titulu Creative Marketer of the Year. Poznat po predvođenju transformacije Burger Kinga u globalnu ikonu, revolucioniranju marketinških strategija Call of Dutyja i kampanji Dove Real Beauty Sketches, donosi jedinstvenu perspektivu u svaki projekt – a uskoro i na glavnu pozornicu Dana komunikacija. Danas, kao Operating Partner u Garnett Station Partners i dekan Brand Marketer Academyja na Cannes Lionsu, nastavlja oblikovati industriju svojim inovativnim pristupom.

„Svakodnevnica suvremenog kreativca sastoji se od pažljivog balansa između tehnologije i one savršeno-nesavršene kreativnosti svojstvene samo ljudskom biću, koja često počiva upravo na nelogičnosti, pogrešci ili uvrnutom humoru. Zato je sjajno što DK na veliki stage donosi Sophiju kao utjelovljenje AI-a, ali kao kontrast njoj dolazi nam pravi pravcati kreativac, od krvi i mesa. I to ne bilo koji – riječ je o Fernandu Machadu, koji ima reputaciju jednog od najvećih kreativaca u industriji marketinga. U predavanju The Temptations of the Modern Marketer Machado će otvoriti važna pitanja o modernom marketingu i o tome kako ostati usmjeren na ključne vrijednosti koje grade brend i poslovanje”, poručila je Jelena Fiškuš, predsjednica Uprave HURA-e te članica Organizacijskog odbora Dana komunikacija.

Sunce, more, komunikacije – i nikad spektakularnije dodjele nagrada

Osim hvaljenoga programa, koji svojom tipično-netipičnom filozofijom već uobičajeno izlazi iz okvira, organizatori su predstavili i nove festivalske dvorane i formate. Sudionike iz godine u godinu ne privlači samo niz vrhunskih svjetskih stručnjaka, već i svi edukativni i zabavni sadržaji čiji je spoj već dugo zaštitni znak Dana komunikacija – a od ove godine razgovori domaćih i regionalnih stručnjaka o gorućim temama industrije iz dvorane Šššumica sele se u novu dvoranu POOLSIDE Stage, ni više ni manje nego – pored bazena, uz savršen omjer svibanjskoga sunca, hlada, svježine te uvijek intrigantnih komunikacijskih tema.

Nije tajna da ovaj festival voli rušiti četvrti zid i svoje sudionike staviti u samo središte zbivanja – no u večernjim festivalskim terminima neće biti potrebni zidovi uopće: glavnu dvoranu na tri će večeri zamijeniti glamurozni THE OTHER BEACH Stage te će se dodjele nagrada, ako vremenske okolnosti dozvole, prvi put u Rovinju održati pod zvijezdama, i to ni više ni manje nego uz miris soli i morskoga povjetarca.

Prijave za sudjelovanje moguće su na službenoj stranici festivala, gdje su dostupne sve informacije o kotizacijama, ali i smještaju u luksuznim Rovinja, poznatog kao jedne od najljepših europskih destinacija.

Moja reakcija na članak je...
Ljubav
0
Haha
0
Nice
0
What?
0
Laž
0
Sad
0
Mad
1
Facebook Twitter Whatsapp Telegram
NAJNOVIJE VIJESTI
Sportska 'predstava' na utakmici Dinama: Boysi digli poruku koja je podijelila Hrvatsku
9
min
Sportska 'predstava' na utakmici Dinama: Boysi digli poruku koja je podijelila Hrvatsku
Splitski liječnik o umjetnoj inteligenciji: "Može znatno olakšati život starijima"
23
min
Splitski liječnik o umjetnoj inteligenciji: "Može znatno olakšati život starijima"
Splitski Mad Max: "Policija mi je trajno zaplijenila auto vrijedno 25.000 eura"
34
min
Splitski Mad Max: "Policija mi je trajno zaplijenila auto vrijedno 25.000 eura"
Pogledajte fotogaleriju i dojmove prvog s radionice u Sinju
45
min
Pogledajte fotogaleriju i dojmove prvog s radionice u Sinju
Objavljena prosječna veličina muškog spolovila, evo na kojem su mjestu Hrvati
55
min
Objavljena prosječna veličina muškog spolovila, evo na kojem su mjestu Hrvati
NAJČITANIJE VIJESTI
  • Hajduk skinut s trona: Njemački klub srušio rekord s Poljuda
    Hajduk skinut s trona: Njemački klub srušio rekord s Poljuda
    19. prosinca 2025. 22:07
  • Djevojka (29) oduzela prednost BMW-u koji je jurio 125 km/h: Poginuo njen sin (4) i pijani vozač (34)
    Djevojka (29) oduzela prednost BMW-u koji je jurio 125 km/h: Poginuo njen sin (4) i pijani vozač (34)
    20. prosinca 2025. 10:55
  • LOV, ORUŽJE I LUKSUZ Nacional: "Samo jedna lovačka puška Andrije Mikulića doseže 100 tisuća eura"
    LOV, ORUŽJE I LUKSUZ Nacional: "Samo jedna lovačka puška Andrije Mikulića doseže 100 tisuća eura"
    20. prosinca 2025. 10:27
  • VIDEO Požar zahvatio dva stana u središtu Trogira, 40 vatrogasaca ga gasilo
    VIDEO Požar zahvatio dva stana u središtu Trogira, 40 vatrogasaca ga gasilo
    20. prosinca 2025. 13:12
  • Sjećate se ovog bivšeg splitskog gradonačelnika? Poznat je po skoku u more na Rivi
    Sjećate se ovog bivšeg splitskog gradonačelnika? Poznat je po skoku u more na Rivi
    20. prosinca 2025. 16:07
DD Marketing 300x250
DALMACIJA DANAS
Facebook Instagram YouTube WhatsApp X (Twitter)
  • Uvjeti korištenja
  • Pravila o privatnosti
  • Prodaja i marketing
  • Impressum
  • Kontakt stranica
  • Cjenik
Copyright © 2017-2025 Dalmacija danas. Sva prava pridržana.

Upišite što tražite i kliknite na tipku Enter za početak pretrage. Kliknite tipku Esc za prekid.