U tjestenini poznatog domaćeg proizvođača kupac je pronašao kukce!
O tome je izvijestio potrošački zaštitnik “Halo, inspektore”.
"Još se nije stišalo međunarodno (!) potrošačko zgražanje s crvljivim talijanskim tortelinima u Plodinama, a na pomolu je novi slučaj koji će nam možebitno opet i dodatno zgaditi tjesteninu. I to tjesteninu, odnosno listove za lazanje od 400 g proizvođača Ragusa iz Čakovca. Iako se ta tjestenina reklamira kao „neizbježan sastojak užitka“ teško bi se to moglo reći ako u njemu nađete razne – kukce! I to u samim listovima za domaće lazanje. Od kojih neki kukci dodatno isplivaju tek kada te listove za lazanje
stavite u vodu, a neki ostanu i dalje u tijestu.
Ne želeći nikome zgaditi objed, objavljujemo fotografije kao dokaz. Kao i kopiju računa iz Lidla gdje je to kupljeno.
Ne znamo za vas, ali… nama je to sve bilo gadljivo i teško shvatljivo kako se to dogodilo uglednom i renomiranom proizvođaču poznate Paradiso tjestenine koja se konzumira diljem Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Sjeverne Makedonije itd. I za kojeg mnogi tvrde kako je jedan od najvećih proizvođača tjestenine u regiji.
Ali, prisustvo insekata u tjestenini opasno asocira na sanitarno upitne uvjete proizvodnje ili skladištenja. S obzirom da se na jednoj slici lijepo vidi kako su KUKCI U TIJESTU, vjerojatnije je problem u samom linijskom procesu valjanja tijesta i, očito, većoj pojavi insekata koji tamo nikako ne bi smjeli biti", ističu.
Iz čakovečke Raguse su se ispričali na neugodnom iskustvu.
"Ispričavamo se na neugodnom iskustvu s našim proizvodom! Izvršit ćemo provjere i utvrditi u kojoj fazi je došlo do propusta te ćemo isti otkloniti i osigurati da se slična situacija ne ponovi. Propust se mogao dogoditi ili u proizvodnom procesu ili u fazi skladištenja i transporta, kada proizvod dođe u kontakt s vlagom. Nudimo dostavu zamjenskog proizvoda i želimo nadoknaditi sve dodatne nastale troškove", odgovorili su iz Raguse.
Ako i vi u svojim proizvodima branda Paradiso proizvođača Ragusa pronađete kukce, obavezno im se javite i pošaljite kopiju računa i ambalažu zbog "utvrđivanja o kojoj se šarži proizvoda radi". Sve troškove reklamacije snosit će proizvođač", naveli su.