Cyber kriminalci najprije pošalju lažnu poruku koja glasi: “Blokirali smo vaš Amazon račun i sve narudžbe su na čekanju.”
Prema priopćenju Centra za savjetovanje potrošača, phishing e-pošta zatim sadrži poveznicu koja bi se trebala koristiti za ažuriranje navodno netočnih podataka o naplati. Ovo je način na koji kriminalci dolaze do lozinki kupaca.
Kod takvih poruka, bez obzira dolaze li navodno s Amazona ili drugih servisa, uvijek pozorno promotrite sadržaj i prije svega adresu pošiljatelja. Iz toga se često vidi kako nije riječ o službenom mailu tvrtke ili pružatelja usluga na koje se pošiljatelj poziva.
Umjesto klikanja poveznica iz takvih poruka, trebali biste otići izravno na službenu web-stranicu ili aplikaciju relevantnog pružatelja usluga kako bi doznali je li vam račun uistinu blokiran.
Sumnjivu e-poštu najbolje je staviti u spam mapu ili proslijediti Centru za savjetovanje potrošača, prenosi Fenix Magazin.