„Jedan dan, dok sam kuhala te lijevom rukom krenula prema sudoperu po detergent, samo sam čula „krc, krc“ i doslovce u sekundi izbjegla pad kuhinjskih elemenata na sebe. Lijeva ruka je ipak dobila udarac. Na sreću, bez većih i težih posljedica,“ priča čitateljica za Halo, inspektore koja se bori s Emmezetom oko naknade štete koje je nastala postavljanjem kuhinjskih elemenata koji su joj se jednog dana jednostavno - odvalili sa zida.
Njena je kuhinja sastavljena i postavljena prije 4 godine od strane ovlaštenih majstora koje rade u ime i za Emmezetu. Kod postavljanja su znali da je taj zid napravljen od knaufa. Štoviše, rekli su da svi budu bez brige jer to im nije prva ugradnja kuhinjskih elemenata na zid od knaufa.
Tako su oni postavili četiri gornja elementa s time da su donja dva bila na zidu te su držala na sebi još dva elementa tj. nisu bila na zidu već šarafima zašarafljeni na donja dva.
„Emmezeta je na moju reklamaciju reagirala prepotentno i, u najmanju ruku, bezobrazno zamalo me okrivivši da sa sam se s tom kuhinjom namjerno htjela napraviti psihičku, zdravstvenu i materijalnu štetu! Oni nisu normalni. Prestrašno, sramotno! Pa zbog njihove greške, nemara, nestručnosti, propusta štogod da jeste, netko je od članova obitelji mogao (p)ostati invalid ili čak i poginuti“, gnjevno će gospođa zbog odnosa prema kupcima kakav u životu nije doživjela te dodaje:
„Iako sam na njihov zahtjev poslala sve što su tražili, uključivo i račun kojeg i danas čuvam, nisu priznali svoju grešku. Najgore od svega što sam morala kupiti troje istih vrata ponovo KOD NJIH (!?) jer nisam mogla mijenjati cijelu kuhinju. A najradije bih sve počupala i bacila kroz prozor. Najviše me pogodilo to što oni i dalje tvrde da sam povlačila elemente. Kako? Po zidu? Po podu? Pa nedavno sam operirala rak maternice i zaista nemam snage ni za podizanje većeg tereta, kamoli da razvlačim i navlačim teške kuhinjske elemente!“
Poslije dulje prepiske, Emmezeta je konačno odgovorila: „Kako je i prethodno navedeno, element je propisno montiran te je do pada došlo prilikom sile povlačenja elemenata prema naprijed. Na žalost, Vašu reklamaciju nismo u mogućnosti uvažiti te kao takva nema osnove za daljnju obradu,“ odgovorili su iz Centralnog ureda za reklamacije zagrebačke Flibe te su dodali: „Tiple su se izvukle iz zida, a to nije bilo moguće jer element stajao na zidnim pločicama.“To tvrde iz Emmezete, a evo što je poslije pažljivog analiziranja slika i cijele priče, rekao sudski vještak za građevinarstvo:
„To što „majstori“ nisu te nosače stavili na (ojačani) metalni dio knauf konstrukcije, to što nisu postavljene na odgovarajući način tiple u zidu i što nije napravljeno puno metalno pojačanje s tzv. šinom, očito ti što rade u sustavu reklamacija u Emmezeti ne znaju kao ni i što su montirali. Po ovome, kupac je u pravu. Loša izvedba, odnosno pričvršćivanje na zid nije trebala biti briga kupca, već tvrtke koja je to izvela i odgovornost za štetu je isključivo njihova“, tvrdi ovlašteni sudski vještak kojeg je Halo, inspektore zamolili za mišljenje.