Od 22. veljače do 25. veljače održavao se 40. Sajam turizma u Beogradu kojeg je posjetilo preko 70 tisuća posjetitelja. U šest velikih hala Beogradskog sajma 55 destinacija je prezentiralo svoju ponudu, a među njima su bili naši Bol, Hvar i Makarska rivijera.
Makarska rivijera, Bol i Hvar već duže vrijeme imaju porast gostiju s područja Srbije, pa su ovog puta na sajmu ciljano prezentirali svoju turističku ponudu. Na sajmu su prezentirane razne destinacije, lokaliteti, mjesta za odmor, kao i gastronomska ponuda ovih destinacija.
- Upravo zato što nam s područja Srbije najviše gostiju dolazi na ove destinacije oni su prezentirali svoju ponudu na ovom sajmu. Posebno bi tu istaknuo otok Hvar, odnosno Grad Hvar, koji je u Književnom klubu u Beogradu imao svoju prezentaciju "150. godina organiziranog turizma u Hvaru". To je sigurno najveća novost vezana za taj sajam i to je bila jedna odlična prezentacija u samom srcu Beograda gdje se prezentirao Grad Hvar. Na sajmu smo imali Bol, Hvar i Makarsku rivijeru i to je stvarno jedna odlična prezentacija, a te Turističke zajednice pokrivaju na tom tržištu ono što nam je potrebno i mislim da je to odlično izvedena prezentacija pošto sam upoznat s događanjima na sajmu. Sami sajam u Beogradu je svake godine sve veći. - kazao nam je Joško Stella, čelnik Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije.
Stella nam je otkrio i na kojim će se sajmovima još prezentirati turizam i destinacije Splitsko-dalmatinske županije.
- Nama je ostalo još nekoliko sajmova. Dakle idemo sada u Utrecht gdje ćemo prezentirati aktivni odmor kao županija. Nakon toga idemo u Stockholm gdje ćemo prezentirati nautički turizam. Idemo i na jedan od najvećih svjetskih sajmova u Berlin. Tu ćemo početkom ožujka s Turističkom zajednicom grada Splita prezentirati ponudu Splitsko-dalmatinske županije. Poslije toga imamo još Pariz i nakon Pariza nam ostaje još samo Barcelona. S Barcelonom će sezona sajmova završiti krajem četvrtog mjeseca. Osim sajmova mi smo prisutni i na društvenim mrežama, pa na Facebooku imamo preko 500 tisuća pratitelja gdje aktivno promoviramo našu destinaciju, što se u konačnici vidi i po broju dolazaka. - zaključio je Stella.
Kako su izgledale prezentacije i štandovi naših izlagača pogledajte u fotogaleriji i videozapisima.





