Otkako je započela pandemija koronavirusa, Siemens (SIEGY) počeo je raditi na aplikaciji koja će radno mjesto pripremiti za “novo normalno” poslije koronakrize.

Želite rezervirati otvoreni radni prostor dok pripremate urede za rad u uvjetima ‘socijalnog distanciranja’? Može. Morate locirati svoje kolege? Može. Želite rezervirati konferencijsku dvoranu koja je dovoljno velika da dvoje ljudi u njoj mogu održavati razmak? Može i to.

Siemens zapošljava 385.000 ljudi i planira do kraja listopada izbaciti prvu verziju aplikacije za svojih 100.000 radnika. Znak je to da su tvrtke počele koristiti nove tehnologije i poticati dijeljenje podataka dok se njihovi radnici polako vraćaju u urede, piše N1.

“Comfy će se, nadamo se, koristiti jednako kao aplikacija WhatsApp”, kazao je Rainer Haueis, voditelj odjela za digitalno poslovanje, piše CNN.

Aplikacije za borbu sa ‘strahom’

Čak i prije covida-19, tvrtke su se pripremale za to da radna mjesta postanu ‘pametnija’ u ovo internetsko doba te su radile na tome da u mobitele radnika integriraju funkcije poput kontrole temperature zraka, popravaka uređaja i slično. Siemens je Comfy kupio 2018. godine u sklopu napora da stvori “personalizirane zgrade”.

No, navedena tehnologija bi vrlo brzo mogla postati uobičajena dok poslodavci traže načina da potaknu nevoljke radnike da se vrate na posao.

Vrli novi svijet?

No ovakav tip aplikacija budi sumnju kod onih skeptika koji upozoravaju da bi se one mogle koristiti za daljnje nadgledanje i korištenje prikupljenih informacija protiv zaposlenika.

Siemensovi zaposlenici neće morati preuzeti Comfy i iz kompanije su kazali kako sve funkcije za praćenje lokacije neće biti obavezne.



Komentiraj

Napišite komentar
Upišite svoje ime