U dinamičnom svijetu turizma, inovacije igraju ključnu ulogu u oblikovanju doživljaja putnika. Jedna od platformi koja donosi svježi pristup povezivanju turista s lokalnim iskustvima je Authland. Kroz više od 400 autentičnih doživljaja širom Hrvatske, Authland omogućuje posjetiteljima da istraže destinacije na jedinstven način – bilo kroz vinske degustacije, kulinarske ture, avanturističke aktivnosti ili susrete s lokalnim stručnjacima za kulturu i povijest.
Uz Authland, tu je i novi digitalni proizvod Authland Connect, koji otvara nove mogućnosti za hotele, kampove i druge turističke subjekte, omogućujući im da na inovativan način obogate ponudu za svoje goste. O svemu tome, konkurentskim prednostima i budućim planovima, razgovarali smo s predstavnicima Authlanda.
Za početak, možete li nam detaljnije objasniti što je Authland?
Authland je inovativna digitalna platforma koja povezuje turiste i lokalne brandove u sferi različitih izleta i aktivnosti. Riječ je o preko 400 autentičnih doživljaja diljem Hrvatske. Od vinskih degustacija i kulinarskih tura do penjačkih stijena i eksperata za kulturu i povijest mjesta i gradova, Authland nudi jedinstveni pristup turizmu, omogućujući korisnicima da istražuju i rezerviraju lokalne doživljaje koji odražavaju pravu dušu naših destinacija.
Kako se Authland izdvaja od konkurencije?
Naša glavna prednost je duboki fokus na lokalne brandove i pružatelje usluga, čime se ističemo od platformi poput GetYourGuide. Radimo izravno s pružateljima kako bismo osigurali autentičnost svakog doživljaja. To stvara bogatiji, dublji turistički doživljaj, a naši korisnici dobivaju pristup ekskluzivnim aktivnostima koje ne mogu pronaći nigdje drugdje.
Naravno, osim toga na našoj platformi nalaze se i neke “klasične” usluge, no to ne umanjuje njihovu vrijednost ili općenito vrijednost ponude - dapače, proširuje ju i čini konkurentnijom!
Nedavno ste predstavili novi digitalni proizvod namjenjen hotelima, kampovima i ostalim poslovnim subjektima koji žele u svom smještaju na novi način oduševiti goste i kreirati dodanu vrijednost. Što je Authland Connect i kako točno funkcionira?
Authland Connect je naša B2B (business-to-business) platforma koja omogućuje hotelima, kampovima i turističkim agencijama da svojim gostima nude direktne rezervacije lokalnih doživljaja. Što to znači? Da odsada kao manager marketinga, prodaje, recepcioner/ka ili concierge možete kreirati vrhunski doživljaj gosta na način da postajete autoritet u poznavanju destinacijske ponude te nudite i prodajete različite dodatne aktivnosti - brže, efikasnije i s puno više znanja o onome što nudite. A sva ta ponuda nalazi se na jednom mjestu, prilagođena i personalizirana po vašem brandu.
Je li Connect rješenje moguće distribuirati nekim od postojećih kanala koje smještajni objekti i sustavi koriste? Kako ti sjajni lokalni doživljaji zapravo dolaze do gostiju?
Opcija je puno, a zapravo ovise samo o načinu interakcije s gostima - kako je bila dosad definirana, koji alati se koriste i kako mi u suradnji s hotelom, kampom ili drugim turističkim subjektima dogovorimo kroz jednu vrstu konzaltinga ili zajedničkog promišljanja. Svaki naš partner dobiva personaliziranu platformu na jedinstvenoj web adresi, a svi izleti i aktivnosti mogu se integrirati direktno na postojeće web stranice objekta. Osim toga, radimo i na integraciji s PMS i CRM sustavima te booking engineima. Svakako je preporučljivo kreirati i email marketing strategiju, o tome kako nuditi lokalne doživljaje u email komunikaciji s gostima. Na kraju, dodao bih da je jednako bitno i kako osoblje “hendla” prodaju ovakvih aktivnosti i odnos s gostom na licu mjesta. Proaktivnost, spremnost i znanje glavne su valute jer smatram kako je čovjek i dalje, kako kaže stara izreka, ključ uspjeha u turizmu.
Connect, zapravo, kako mu i ime kaže - povezuje ljude u destinaciji?
Da tako je, Connect alat spaja cijelu destinaciju na lokalnoj razini, omogućujući smještajnim objektima da djeluju kao posrednici između pružatelja usluga i gostiju, kreirajući prodaju i promociju cijele destinacije bez potrebe za skupim tehnološkim rješenjima koja se razvijaju od nule.
Možete li nam reći više o širenju Authlanda na nova tržišta?
Naša ekspanzija u Italiju je strateški korak u širenju našeg poslovanja u Europi. Italija, s bogatom kulturom, kao kolijevka renaissance, i raznolikim turističkim ponudama poglavito u segmentu vinskog turizma, idealno je tržište za naš model poslovanja. Planiramo implementirati Authland Connect s lokalnim partnerima, omogućujući turistima da istražuju autentične doživljaje na sličan način kao u Hrvatskoj.
Kroz priču ste nam spomenuli i fokus na brandove lokalnih pružatelja usluga. Na koji način njih stavljate pred turističku publiku?
Da, odnedavno korisnici mogu istražiti i usporediti različite lokalne brandove na jednom mjestu, što omogućuje dublje i bogatije iskustvo istraživanja. Svaki brand ima svoj profil na Authlandu, gdje korisnici mogu pregledati različite ponude i rezervirati direktno. To znači da ne prezentiramo lokalnu ponudu na generičan način, već stavljamo fokus i na značajke i jedinstvenost svakog pojedinog branda. To su podaci koji gostima onda mogu pomoći i da se lakše odluče oko odabira usluga tog branda.
Kakva je budućnost za Authland i Authland Connect?
Planiramo proširiti našu ponudu doživljaja, poboljšati tehnološku infrastrukturu i povećati broj partnerstava kako bismo osigurali da Authland dođe na čelo inovacija u turističkoj industriji. Authland Connect će nastaviti rasti, pružajući smještajnim objektima alate koji im trebaju za unapređenje gostoprimstva i povećanje prihoda.