Zahvaljujući producentu Srđanu Sekuloviću Skansiju i kantautorici Alki Vuici, na rođendan Dina Dvornika objavljena je pjesma 'Na Karibe', koja je godinama stajala 'u ladici' i čekala ugledati svjetlo dana.
Na oduševljenje i pokoju suzu u oku svih štovatelja Dvornikova lika i djela, na radijskim se postajama zavrtjela 'nova' stvar nikad prežaljenog kralja funka, a Story je popričao s Alkom koja se prisjetila zgoda i nezgoda kojima ju je Dino nasmijavao tijekom njihova dugogodišnjeg prijateljstva.
Kako je bilo snimati pjesmu? Kako je uopće došlo do toga da je snimite?
'Postojala je ideja za pjesmu 'Na Karibe' koju je Srđan Sekulović Skansi čuvao u svom studiju. On je inače surađivao s Dinom i dovršio njegov album 'Hipnotiziran' nakon njegovog preranog odlaska. Kako se družimo i surađujemo, često puštamo jedno drugom i stare i nove ideje, pa mi je tako pustio i pjesmu 'Na Karibe'… Pitao me bih li napravila tekst i ja sam to vrlo rado učinila, a onda je Skansi predložio i da otpjevam. Kasnije je od naših glasova složio verziju koju danas slušate…'
Kakve je emocije probudilo u Vama prvo slušanje?
'Prvu verziju mi je poslao na mail i odmah sam bila oduševljena. Ma, još dok je pjesma bila bez teksta samo s idejom, bila mi je fenomenalna.'
Jesu li je čule Danijela i Ella, kakve su njihove reakcije bile?
'Prvo smo poslali Danijeli i kad je ona rekla da joj se sviđa, onda smo odlučili pustiti i drugima i objaviti pjesmu.'
Koliko Vam Dino nedostaje i koliko je hrvatska estrada izgubila, izgubivši njega?
'Meni osobno Dino jako nedostaje i pogotovo kad nešto radim jer bih se voljela konzultirati s njim, a naravno i kao prijatelj i osoba koja me uvijek nasmijavala i opuštala. Voljela bih i da je imao priliku surađivati s mojim sinom Arianom jer bi se sigurno razumjeli po pitanju produkcije. Dino mi je uvijek govorio: ”Treba raditi samo s mladima, mladi znaju kuda ide muzika… Treba pratiti mlađe, ne treba stati na starom zvuku.”'
Koja Vam je najdraža zgoda s njim? Neka anegdota iz zajedničkih pustolovina?
'Joj to me stalno pitaju, a teško je izdvojiti samo jednu anegdotu jer ih je bilo bezbroj… Baš smo se neku večer Dani i ja prisjećale i smijale njegovim ispadima… Recimo, sjetile smo se kako su se jednom posvađali, a Dino je skinuo zlatne ploče sa zida, uzeo zvučnike i funky cipele i stavio sve u 2 cekera i pozvonio meni na vrata… 'Ostavia san Danijelu!' dreknuo je i ušao u stan, a Dani me već zvala na telefon. On mi je radio mote da ne kažem da je tu, a prislonio je uho na slušalicu da čuje šta mi ona priča i već nakon par minuta oteo mi slušalicu i nastavio svađu… Kasnije je Dani došla s bejzbol palicom, ali ju na sreću nije upotrijebila… Htjela je razbiti auto… Joj, jedva sam ih pomirila… Ma, Dino je bio dobar ko kruh, ali potpuno neodgovoran i djetinjast. Dobro je rekla njegova mama neki dan u jednom intervjuu - da je on ostao dijete i kad je odrastao. To je taj umjetnički duh. Kad smo radili 'Laži me', on je složio ritam i pozvao Lukyja da dođe iz Splita da zajedno naprave produkciju. Ja sam rezervirala studio Trooly, Luky je došao na zakazani termin u 10 sati, a Dino je stigao tek oko 13 sati. Odmah su se posvađali jer je Luky bio ljut što kasni i Dino je otišao. Onda me nazvao u studio i rekao da izbacim Lukyja jer on neće raditi s njim. Ja sam rekla da ja ne mogu to rješavati jer ga je on pozvao… Uglavnom, nekako sam ih pomirila nakon tri dana, Luky je nastavio raditi, ali su se stalno svađali… Potrošili su brdo termina u studiju i na kraju je samo studio za 'Laži me' koštao 4500 DM, a ja sam prije toga čitav album 'Alka Vu… Winnetou', snimila za 5000 DM. Međutim, sve se isplatilo jer su napravili remek djelo koje i danas zvuči fenomenalno', rekla je za Story.




