Agencija VAJT i Split parking osvojili su prestižnu strukovnu nagradu GrandPRix za odnose s javnošću u kategoriji za mala i srednja trgovačka društva za projekt "Želiš li se mijenjati za mjesto?", a priznanje Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) primili su jučer na svečanosti u Zagrebu.
Projektom "Želiš li se mijenjati za mjesto?" želi se zaštiti osobe s invaliditetom i utjecati na svijest vozača o poštivanju parkirališnih mjesta za osobe s invaliditetom. Njome se želi ubrzati i rješavanje još jednog velikog problema, a to je upravo zloporaba znaka pristupačnosti na razini cijele Hrvatske.
Kampanja "Želiš li se mijenjati za mjesto?", naveli su iz HUOJ-a, primjer je kako na emotivnoj razini utjecati na pozitivne promjene u društvu i kako argumentima, ali i javnim pritiskom utjecati na izmjenu zakonske regulative i bolju zaštitu znaka pristupačnosti na razini cijele Hrvatske.
Kampanja se nastavlja i dalje, već je osam gradova diljem Hrvatske preuzelo i postavilo znakove, a još osam je u procesu. Baš danas održava se i okrugli stol "Primjena znaka pristupačnosti u Republici Hrvatskoj" u Hrvatskom saboru na kojem sudjeluju predstavnici nadležnih ministarstava i saborskih zastupnika, predstavnici Split parkinga i drugih udruga.
Agenciji Vajt ovo je četvrta nagrada Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ), a na projektu su surađivali i dizajner Stjepko Rošin i Kreativna agencija Milana Latkovića.