Šesti međunarodni Dani klasične gitare vrhunac su doživjeli na zatvaranju festivala u nedjelju 4. studenog u Muzeju grada Splita, koji je na koncertu Zagrebačkog gitarističkog kvarteta bio popunjen do posljednjeg mjesta, što je bio slučaj i na svim ostalim koncertima ovogodišnjeg festivala koji su se održavali u različitim koncertnin prostorima u Splitu i Solinu.
Koncertom pod nazivom Bersa i suvremenici, Zagrebački gitaristički kvartet kao da je želio publici pružiti seansu muzikoterapije: opustiti, umiriti, pripitomiti i potaknuti na sanjarenje. Svi koji su došli na koncert dobili su odličan predah od današnjeg ubrzanog načina življenja te dozu utjehe i smiraja uz milujući, nježni i topli ton Kvarteta, koji je toliko dobro izbalansiran da je zvučao poput jedne velike, moćne gitare.
Podsjetimo, na ovogodišnjim Danima klasične gitare nastupili su još Srđan Bulat, talijanski Armonie trio te hrvatski trio Evocacion. Svi koncerti su bili iznimno dobro posjećeni, pa iako Split nema koncertnu dvoranu, ovogodišnje izdanje fastivala je samo potvrdilo da Split ima veliki broj zaljubljenika u klasičnu gitaru koji su pohodili koncerte u Sveučilišnoj galeriji „Vasko Lipovac“, Muzeju grada Splita, Etnografskom muzeju u Splitu, te Domu kulture Zvonimir u Solinu.
- Mogu slobodno reći da je ovo bilo najbolje izdanje Dana klasične gitare do sada! Ne samo da smo imali najveći broj koncerata, nego su ti koncerti održavani pred prepunim dvoranama i bili su iznimno kvalitetni, što su potvrdile reakcije publike i kritike u dnevnim tiskovinama. Sa zadovoljstvom mogu konstatirati da su svi ciljevi koji su stavljeni pred početak festivala u potpnosti ostvareni. Doveli smo gitaru u različite galerijske i muzejske prostore u Splitu i Solinu, što se pokazalo kao pun pogodak. To su akustički više nego zadovoljavajući prostori, a pružili su izvanrednu vizualnu kulisu za vrijeme koncerata, tako da je publika usitinu uživala ne samo u odličnim koncertima nego i u jedinstvenim ambijentima Sveučilišne galerije "Vasko Lipovac" Muzeja grada Splita, Etnografskog muzeja i galerije Doma kulture Zvonimir u Solinu. Mogu samo dodati da je ovo izdanje festivala pokazalo da Split ima ne samo brojnu nego i znalačku publiku. Gitara je delikatan, nježan istrument i da bi se u potpunosti doživio gitaristički koncert porebna je iznimna pažnja i tišina. Splitska i solinska publika je sve koncerte popratila s velikom pozornošću i bez najmanjeg šuma, a činjenica da su u publici bili posjetitelji različitih godišta, od učenika i studenata do umirovljenika, mi daje za pravo zaključiti da ovaj festival ima svijetlu budućnost, iako Split još nema profesionalnu koncertnu dvoranu - zaključio je direktor i osnivač festivala Josip Dragnić.