Nakon 15 mjeseci svakodnevnog rada u trajanju od 6 sati dnevno, završeno je 3D modeliranje antičke Narone u Vidu. Autori govore kako je prvih pet mjeseci modeliranje išlo veoma sporo zbog malog kapaciteta računala, radovi su se ubrzali tek u drugom dijelu, posljednjih 10 mjeseci, nakon nabavljanja snažnijeg računala.
Autori 3D modela su Stipan Ujdur i Ivan Popić suradnik za 3D modeliranje i računalne programe, obojica iz Opuzena. Osim njih dvojice sudjelovao je i Martin van der Meijde, suradnik za foto i video renderiranje i programiranje iz Arnhema u Nizozemskoj .
Pri izradi ovoga 3D modela korištena je stručna literatura iz Austrijskog arhiva za istraživanje Narone, istraživača, Karl Patsch, ''ZUR GESCHICHTE UND TOPOGRAPHIE VON NARONA'' iz 1907. (Povijest i topografija Narone). Korišteno je i deset knjiga o antičkoj arhitekturi od Vitruvija, prvog rimskog arhitekta, koji je stručno napisao kao se organizira i gradi, kaže nam Stipan.
Autentičnosti 3D modela mnogo su doprinijele skice, ilustracije i snimci rekonstrukcija antičke rimske arhitekture, korišteno je mnogo izvora na internetu, pretežno za mediteranske geolokalitete. Nažalost od domaće literature nije se ništa moglo koristiti jer je nedostupno, zaključano ili nije digitalizirano.
Sve 3D modele je moguće mijenjati i dograđivati ovisno o novim otkrićima na geo lokalitetu Narone u Vidu.
Kompletan 3D model Narone je poslan u 3D studio u Arnhem u Nizozemskoj gdje će Martin van der Meijde raditi animaciju 3D modela antičke Narone. Martin je već radio spektakularne animacije 3D modela hrvatske kulturne baštine, Dioklecijanove palače, Arene u Puli, Bajamontijeve fontane u Splitu i Renesansnog vrta ljetnikovca Gundulić u Dubrovniku.
Najvjerojatnije naši sljedeći 'koraci' su u Istri, u suradnji s Milanom Gostimirom iz 'Legame' VR studija za dizajn i programiranje aplikacija. Tu ima mnogo antičke građe u tami ali trebalo bi je staviti na svijetlo dana, prednost je to što o tome odlučuju oni koji su zainteresirani za ovu temu, zaključio je Stipan Ujdur.