Čitateljica nam se požalila da je pokušala isporučiti paket u Afriku te joj je naplaćena poštarina.

Međutim, nakon par dana joj je pošiljka vraćena s objašnjenjem da je promet obustavljen.

– Paket je stigao do Zagreba. Očekivala sam da će to naplatiti, a ostatak vratiti. Ipak, to se nije dogodilo. Paket mi je vraćen, a poštarina naplaćena u cijelosti – govori nam ljutita čitateljica.

Požalila se Hrvatskoj pošti.

Odgovor na njezin prigovor prenosimo u cijelosti:

Poštovani,



slijedom Vašeg prigovora zbog povrata međunarodne poštanske pošiljke koja Vam je vraćena s naznakom „obustava prometa“ i zahtjeva za povratom naplaćene poštarine, isti se odbija kao neosnovan.
Naime, HP-Hrvatska pošta d.d. nije mogla utjecati na okolnosti obustave prometa prema pojedinim odredišnim državama, niti je isto mogla predvidjeti. Iako zbog naprijed navedenih razloga usluga nije obavljena, HP-Hrvatska pošta d.d. imala je stvaran trošak s postupanjem sa spornom pošiljkom te se shodno tome ne vraća naplaćena cijena poštanske usluge.

Ukoliko niste zadovoljni rješenjem Vašeg prigovora, možete u roku od 30 dana od dana primitka ovog odgovora, podnijeti pritužbu Povjerenstvu za pritužbe potrošača pri HP-Hrvatska pošta d.d., Poštanska 9, 10410 Velika Gorica, kao i na adresu e-pošte: prituzbe.povjerenstvo@posta.hr .

S poštovanjem,

Hrvatska pošta d.d., Služba za korisnike


Moja reakcija na članak je...
Vau
0
Haha
0
Hagić
0
Hmmm
0
Plač
0
Grrr
0
Molim?
0

Komentiraj

Napišite komentar
Upišite svoje ime