Čitateljica nam se požalila da je pokušala isporučiti paket u Afriku te joj je naplaćena poštarina.
Međutim, nakon par dana joj je pošiljka vraćena s objašnjenjem da je promet obustavljen.
- Paket je stigao do Zagreba. Očekivala sam da će to naplatiti, a ostatak vratiti. Ipak, to se nije dogodilo. Paket mi je vraćen, a poštarina naplaćena u cijelosti - govori nam ljutita čitateljica.
Požalila se Hrvatskoj pošti.
Odgovor na njezin prigovor prenosimo u cijelosti:
Poštovani,
slijedom Vašeg prigovora zbog povrata međunarodne poštanske pošiljke koja Vam je vraćena s naznakom „obustava prometa“ i zahtjeva za povratom naplaćene poštarine, isti se odbija kao neosnovan.
Naime, HP-Hrvatska pošta d.d. nije mogla utjecati na okolnosti obustave prometa prema pojedinim odredišnim državama, niti je isto mogla predvidjeti. Iako zbog naprijed navedenih razloga usluga nije obavljena, HP-Hrvatska pošta d.d. imala je stvaran trošak s postupanjem sa spornom pošiljkom te se shodno tome ne vraća naplaćena cijena poštanske usluge.
Ukoliko niste zadovoljni rješenjem Vašeg prigovora, možete u roku od 30 dana od dana primitka ovog odgovora, podnijeti pritužbu Povjerenstvu za pritužbe potrošača pri HP-Hrvatska pošta d.d., Poštanska 9, 10410 Velika Gorica, kao i na adresu e-pošte: prituzbe.povjerenstvo@posta.hr .
S poštovanjem,
Hrvatska pošta d.d., Služba za korisnike