U prilogu dostavljamo preliminarno izvješće koje je sastavila Antonela Bezić, nadzorni inženjer pri projektu izvanrednog održavanja Hercegovačke ulice. U spoisu stoji:
"Predmet Ugovora su radovi na izvanrednom održavanju Hercegovačke ulice od križanja sa Solinskom cestom do križanja za Stinice, koji su u tijeku.
Obzirom na očekivanu dinamiku realizacije planiranih okolnosti te trenutno loše stanje Hercegovačke ulice, Investitor se odlučio na ograničeni zahvat izvanrednog održavanja sukladno prostornom planu.
Zahvat kojim se minimalnim investicijskim ulaganjem postižu bitne poboljšice do realizacije konačnog rješenja. Budući da se radi o zahvatu izvanrednog održavanja, zahvat se ograničio na postojeću katastarsku česticu ceste odnosno postojeći profil ceste u naravi.
Prema ugovornom troškovniku i nalogu Investitora, radovi se izvode po izvedbenom projektu Miroslava Jakovčevića (TD 08/12, siječanj 2012. g.), osim u dijelu ulaza i izlaza na parkirališta za autobuse izrađenog od Geoprojekta d.d., TD1407-73-20-02-4 i 1430-P4-20-03-1.
Ugovor je sklopljen između Investitora Grada Splita, klasa: 022-05/19-03/438, urbroj: 2181/01-04-03/3-19-1 od 03.04.2019. godine i Izvođača Poduzeća za ceste Split d.o.o.
Radove ugovorene vrijednosti 2.442.744,51 bez PDV-a, odnosno 3,053430,64 sa PDV-om izvodi tvrtka PZC Split d.o.o., Sv.Mihovila 1, 21204 Dugopolje.
Izvođač radova je uveden u posao dana 5. 4. 2019. god., (evidentirano u građevinskom dnevniku).
Radovi su završeni tri dana prije roka završetka 6. 6. 2019. god.
U tijeku izvođenja radova došlo je do izmjena u odnosu na izvedbeni projekt. Naime, projekt datira iz siječnja 2012. godine što znači da se projektom predvidjelo sanirati zatečeno stanje asfalta krajem 2011. g. U međuvremenu je asfalt djelomično obnavljan i to u dijelu od križanja sa Solinskom ulicom do raskrižja za "tehnički pregled“, stoga je od strane Investitora, a u dogovoru sa nadzornim inženjerom , odlučeno da se taj dio ulice ne asfaltira.
"Uštedu" kojom se nije asfaltirala ulica u duljini od 288 m, Investitor je poboljšicom u sastavu asfaltne mješavine habajućeg sloja ostalog dijela kolnika, koristeći polimerom modificirani bitumen tipa 45/80-65 u odnosu na ugovorom predviđeni sastav asfalta, prilagodio očekivanom povećanom prometnom opterećenju ulice" – stoji u dokumentu koji je potpisala Antonela Bezić, nadzorni inženjer.





