Grad Split ovoga travnja otvorio je niz javnih natječaja za zapošljavanje službenika i namještenika u više svojih odjela i službi. Riječ je o ukupno sedam radnih mjesta raspoređenih u dvije gradske upravne jedinice: Ured Grada i Službu za razvoj grada. Svi natječaji raspisani su temeljem odredbi Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi, a zapošljavanje se provodi na neodređeno vrijeme.
Smart City sektor traži nove stručnjake
U Službi za razvoj grada, unutar Odsjeka za Smart City i informatiku, otvorena su dva radna mjesta. Traže se jedan viši savjetnik te jedan stručni suradnik za Smart City i informatiku. Ovi natječaji naglašavaju fokus Grada Splita na razvoj pametnih rješenja i digitalne transformacije gradske uprave, što je u skladu s europskim i nacionalnim trendovima razvoja digitalne infrastrukture.
U sklopu Ureda Grada raspisana su četiri natječaja za ukupno šest novih djelatnika. Najveći broj novih zaposlenika – njih troje – bit će primljen u Odsjek za opću upravu na radno mjesto referenta pisarnice i Kontakt centra. Ova pozicija ključna je za administrativno funkcioniranje i komunikaciju s građanima.
Jedno radno mjesto otvara se u Odsjeku za protokol, odnose s javnošću i međunarodnu suradnju, gdje se traži voditelj odsjeka. Ova funkcija podrazumijeva odgovornost za organizaciju protokolarnih aktivnosti, komunikaciju s medijima te koordinaciju međunarodnih odnosa Grada Splita.
Uz to, Ured Grada traži i jednog vozača u Odsjeku za ljudske potencijale, čime se nastoji unaprijediti logistička podrška unutar gradske uprave.
Dugoročno jačanje kapaciteta
Svi natječaji odnose se na stalno zaposlenje, što ukazuje na očitu namjeru Grada da dugoročno ojača svoje administrativne i razvojne kapacitete. Kandidati koji ispune zakonom propisane uvjete imat će priliku pridružiti se timu u splitskoj Banovini.





