Veliki broj kupaca posljednjih dana žali se na račune koji se naplaćuju na blagajnama. Kako navode, u katalogu piše jedna cijena, a na računu bude druga. I to mimo aktiviranog kupona, odnosno Lidl plus aplikacije. I kupona.
Iz Halo, inspektore kažu da imaju zaista brojne dokaze, odnosno račune.
Među kupcima vlada nemalo nezadovoljstvo takvim situacijama. Koje do nedavno nisu bile niti toliko česte, tvrde kupci.
To stvara na blagajnama dodatni zastoj (dok se sve provjeri), nervozu među kupcima i djelatnicima.
Zbog toga su tražili očitovanje Lidla: zašto se to događa, kako prevenirati takve situacije, kako naknadno ostvariti povrat sredstava, što će poduzeti ne bi li se to promijenilo itd.
Dobili su sljedeći odgovor:
"Nastavno na vaš upit u vezi različitih cijena, želimo izraziti žaljenje zbog ovakvih situacija koje su se eventualno dogodile nekim našim kupcima.
Shodno informacijama iz naše Službe za kupce takve su situacije rijetke, ali ponekad se dogode greške u sustavu.
Neprestano radimo na unaprjeđenju naših praksi i otklanjanju grešaka, a sve naše kupce pozivamo da se za sve sumnje u nepravilnosti na računima, slobodno jave u našu Službu za kupce koja će pomno ispitati svaki pojedini slučaj," odgovorili su iz Lidla.