Redakciji Dalmacije Danas javilo se nekoliko čitatelja s istom pričom.
Naime, u utorak, 12.prosinca dobili su SMS poruku Split parkinga o naplaćenom parkingu i to u iznosu 4 kune u Splitu u zoni 3.
Međutim, kako naši čitatelji navode, na navedenom mjestu uopće nisu bili, a kamoli da su preko poruke platili parking.

Odmah su kontaktirali Split parking.
"Rekli su mi da ne znaju o čemu se radi i da je to nemoguće. Tražio sam da dokažu da sam bio na tom mjestu i poslao poruku za naplatom, pa su rekli da će provjeriti", kazuje nam ljuti Splićanin.
Što se zapravo dogodilo, upitali smo direktora Split parkinga, Davora Matošića.
"Zaprimili smo nekoliko reklamacija o navedenom slučaju te smo ustanovili da je greška operatera. Oni imaju tehničkih problema pa se isti slučaj dogodio i u drugim gradovima u RH", objašnjava Matošić.
U svakom slučaju potvrdio je da se iznos koji su dobili putem SMS-a korisnicima, naravno, neće naplatiti.
"Ukoliko se pak to dogodi, naravno da će im navedeni iznos biti vraćen i problem će biti riješen u najbržem mogućem roku", poručio je Matošić.
I još jedna napomena: ukoliko vam operater i skine određena novčana sredstva s računa, a u svrhu plaćanja parkinga (lažnog), potrebno je da se obratite tom istom operateru, u ovom slučaju, T-com-u, radi refundacije nastalih troškova.




