Tijekom ljetne sezone, kada broj ljudi na otoku Braču višestruko raste, lokalni stanovnici i radnici suočavaju se s ozbiljnim problemom – PBZ-ov bankomat u Supetru već duže vrijeme nije u funkciji, što otežava svakodnevne financijske obaveze građana i poslovnih subjekata.
Jedna građanka Supetra i korisnica usluga Privredne banke Zagreb javila se Dalmaciji Danas. Kaže da je situacija neodrživa: "Već neko vrijeme nailazim na ozbiljan problem – nemogućnost podizanja gotovine u mjestu gdje mi je to nužno potrebno, osobito tijekom ljetnih mjeseci kada je broj ljudi u Supetru višestruko povećan, ali isto tako i uplate dnevnih pologa trgovine u kojoj sam djelatnik", govori nam.

"Pozivam nadležne..."
Dodaje kako na lokaciji bankomata ne postoji jasno objašnjenje niti informacija kada će problem biti riješen, što dodatno otežava situaciju svima koji se oslanjaju na gotovinsko poslovanje: "Za nas koji nismo u mogućnosti koristiti digitalne kanale ili koji trebamo gotovinu za svakodnevne obveze – ovo predstavlja veliki problem."
Građanka je pozvala nadležne u PBZ-u na hitnu reakciju: "Pozivam nadležne u Privrednoj banci Zagreb da hitno reagiraju i obavijeste korisnike o statusu popravka te osiguraju barem privremeno rješenje – bilo dodatni bankomat ili suradnju s drugom poslovnicom/bankom u Supetru."

Na upit Dalmacije Danas, iz PBZ-a su odgovorili kako žale zbog nastalog korisničkog iskustva:
"Nastavno Vašoj reklamaciji u vezi rada PBZ bankomata, uvodno dopustite da Vam uputimo ispriku zbog nastalog korisničkog iskustva koje je kod Vas izazvalo nezadovoljstvo, što nam nikako nije bila namjera", navode iz PBZ-a.
Dodaju kako je poruka korisnice proslijeđena nadležnom organizacijskom dijelu banke te potvrđuju da bankomat "trenutno radi".

"Banka poduzima sve radnje"
PBZ također naglašava da do problema s uplatnim dijelom bankomata najčešće dolazi zbog nepravilnog rukovanja od strane korisnika:
"Napominjemo kako do problema sa uplatnim dijelom svakog bankomata najčešće dolazi zbog nestručnog rukovanja od strane klijenata (neuredno posložene novčanice, kovanice između novčanica, oštećene novčanice i sl.), te kod svakog zastoja u radu bankomata Banka poduzima sve radnje kako bi otklonila poteškoće u najkraćem mogućem roku."



