„Sretna sam što smo uspjeli dovesti poslovanje i diplomaciju u Split, dati priliku hrvatskim i inozemnim tvrtkama da zajedno rade. Uspjeli smo s našim partnerima organizirati jednu prekrasnu večer koja slavi koncept lijepog življenja što nam je bio cilj te se nadam da će ovakvi lifestyle događaji donijeti dodatnu vrijednost gradu Splitu.“ – rekla je Monica Ioanitescu po završetku sinoćnje modne revije kojom je zaključen prvi Lifestyle Check In.

„Zahvaljujem našim izlagačima i posjetiteljima te svim sudionicima, šminkerima, frizerima, predavačima, edukatorima, modelima koji su odradili vrhunski posao i pridržavajući se svih epidemioloških mjera bez pogovora, priuštili nam dan za pamćenje.“ – dodala je.

Lifestyle Check In serija je događaja koji spaja domaće poduzetnike s onima iz gostujuće države, a prva među njima bila je Austrija. Fokus je stavljen na poduzetnike čiji proizvodi i usluge njeguju filozofiju ugodnog življenja kao što su moda i modni dodaci, kozmetika, uređenje doma, auto i nautička industrija i tehnologija. Lobi hotela Radisson Blu Resort & Spa zasjao je fantastičnim eksponatima austrijskih umjetnica Mercedes i Franziske Welte koje stoje iza brenda NONOS art & design.

Brojne Splićanke pobliže su se jučer upoznale s ženstvenim kreacijama Dali Oleschko, imajući priliku porazgovarati s dizajnericom i naručiti željeni model haljine. Silvia Lindner, austrijska savjetnica čiji je poslovni cilj pokazati svojim klijentima kako postati svjesni svoje individualne vrijednosti koju pružaju kupcima, bila je tražen sugovornik među poduzetnicima kao i kolega Andrei Voiculescu iz AVB Consultinga, uspješne tvrtke sa splitskom adresom.

Za torbama vlada poseban interes kod dama pa Splićanke nisu propustile razgledati nove modele poznatih „MyLovelyBag“ torbi kao ni unikatne primjerke brenda „La Koffa“. Iza ovog brenda stoji Ivana Resić Šore, akademska slikarica po struci, dizajner interijera, dizajner nakita i sicilijanskih torbi po vokaciji. Inače coffa je naziv za sicilijanske košarica koje su dio njihove seoske tradicije i koristile su se u prošlosti za transport materijala.

Od radnog alata, la coffa je s vremenom postala modni statusni simbol, transformirajući se u dekoriranu, originalnu žensku torbu koja se savršeno uklopila u žensku kolekciju odjeće Šime Kovačevića. Upravo je koloritnim muškim i ženskim odjelima i haljinama otvorena sinoćnja modna revija brend „No7 by Šime Kovačević“, nizala su se unikatna odjela za muškarce i ženstvene, autentične haljine. Uslijedila je revija haljina Dali Oleschko Couture, prepoznatog na austrijskom tržištu po bezvremenskom stilu, odličnim krojevima i visokokvalitetnim materijalima. Za odličan make-up modela koje su nosile zaslužan je Alex Vukušić, a elegantne frizure bile su djelo  stručnjaka marke Keune.



Predavanje dr. Kaliterne s brendom MySkin bilo je jako dobro posjećeno, a posebno pozitivna atmosfera tijekom cijelog dana na terasi hotela bila je u tzv. muškom kutku u organizaciji Mareva Cigar Kluba gdje su se svi izlagači i posjetitelji okupili pri završetku događaja kako bi zajedno nazdravili uspješno održanom prvom u nizu Lifestyle Check In događaja. U planu su još tri kada će Dalmacija ugostiti poduzetnike iz Rumunjske, Italije i Slovenije.

Jučer su svi sudionici ovog događaja, kao i splitska publika, dokazali da ne trebamo držati fokus na konceptu ‘novo normalno’ i onome što ne možemo već u svoj život i poslovanje integrirajmo nove navike kako bismo sačuvali sebe i druge i uživali u konceptu lijepog življenja.

Događaj podržava udrugu „10. život“ koja se bavi dobrobiti i zaštitom maca. Organiziran uz podršku sponzora, rumunjskog brenda “VeroSlim” i partnera „Yacht Escape“ i „Split transfers voyage“.

 


Moja reakcija na članak je...
Vau
0
Haha
1
Hagić
1
Hmmm
0
Plač
0
Grrr
0
Molim?
0

Komentiraj

Napišite komentar
Upišite svoje ime