Podijelite

Grad Dubrovnik odlučio je dijelom otvoriti parkiralište na donjem platou Žičare za korisnike povlaštenih parkirnih karata, piše DuList.

Naime, od 1. listopada do 30. travnja korisnicima povlaštene karte za zonu 2 i zonu 2 i 3 od 16 sati do 08 sati omogućava se parkiranje na spomenutom platou bez obveze plaćanja naknade za parkiranje.

Budući da dio građana zloupotrebljava mjesta na Pločama i na Pilama gdje je dozvoljeno zadržavanje do 10 minuta, odlučeno je da će im se u slučaju prekoračenja vremena naplatiti višesatna karta.

– Ovo je dodatno poboljšanje i usluga građanima. Imali smo dobru namjeru s parkingom do 10 minuta, ali ona se zloupotrebljavala. Dobro je i da će se u budućnosti moći parkirati na donjem platou Žičare do 30. travnja, što će povećati mogućnost parkiranja za naše sugrađane. Uvodi se i sustav car sharinga – objasnio je gradonačelnik.

– Sanitat za 15 do 20 dana raspisuje veliku javnu nabavu. Ide se u digitalizaciju parking mjesta pri čemu će sva mjesta biti unesena u aplikaciju, a senzor će davati signal ‘zauzeto’ ili ‘slobodno’ pa će naši sugrađani puno brže moći naći zonu sa slobodnim mjestima. Dobit ćemo i podatke kolika je česta promjena određenog mjesta, ali i koliko je automobila fiksno parkirano nekoliko mjeseci. Znam napamet 70 posto auta tamo parkiranih jer se ne miču mjesecima. Dva se nisu maknula ima i šest mjeseci – rekao je gradonačelnik dodavši kako će se takvima u Luci osigurati besplatno parkirno mjesto.

– Car sharing je nagrađivani sustav, kojega najviše koristi Ljubljana. Uzmete automobil na Buži, pođete do Gruža, ostavite ga na predviđenom mjestu i odete svojim putem, a sve ste platiti 15 do 20 kuna. Svrha je da što manje koristite svoj automobil, a bit će i više parkirnih mjesta – objasnio je Franković dodavši kako je Ljubljana drastično smanjila broj automobila na području grada. Intencija je da sva ta vozila budu električna, rekao je pročelnik Đuro Šutalo, piše DuList.

– Djelatnost car sharinga ne postoji i to bi trebalo promijeniti. Cilj je dobar, ali odluka je smiješna – rekao je Maro Kristić.

– Jasno je kako se u Europi koristi terminologija car sharing, ali stavili smo terminologiju Republike Hrvatske. Nismo prvi koji ovo uvode u Hrvatskoj, i svi koriste ovu terminologiju – replicirao mu je gradonačelnik.

– Ne postoji dio grada koji nema problema s parkingom – rekao je gradonačelnik vijećnici Ivani Šepak, koja je govorila o ovom gorućem problemu. Dodao je kako je cilj ukloniti automobile s ulica, što će se postići gradnjom garaža, odnosno parkinga. U Novoj Mokošici uskoro kreće gradnja parkinga sa 70 mjesta, a prioritet je garaža iza bivšeg DTS-a.

-Kad bi se u budućnosti realizirao trgovački centar u Radeljeviću s 1500 parking mjesta, cijela zona Gruža bi se mogla riješiti – smatra Franković, a javlja DuList.



Podijelite

Komentiraj

Napišite komentar

* Obvezno potvrditi GDPR

*

Slažem se

Upišite svoje ime