DubrovnikInsider je u ponedjeljak navečer pokuašao kontaktirati Paska Tomaša, kolegu s Dubrovačke televizije kako bi doznali zašto se umjesto emisije “Glas naroda” emitirala reportaža, ali je njegov mobitel bio isključen. Pitali su se ima li u svemu tome političke pozadine.

Tomaš se u međuvremenu javio:

– Dragi čitatelji Dubrovnik Insidera, još u subotu navečer, od emitiranja posljednje emisije od vlasnika televizije zatražio sam slobodne dane, tako da kontakt emisija “Glas naroda” nije ukinuta. Emitirala se ponedjeljkom samo privremeno i to tijekom ožujka zbog situacije s koronavirusom.

Zadnja dva sata sam spavao i vidim da po komentarima lažni profili svašta pišu i to uglavnom po političkoj narudžbi. Vama – Dubrovnik Insideru hvala na izvještavanju i nepristranom izvještavanju od samih početaka. Glas naroda možete pratiti već ove subote u redovitom terminu od 20 sati. Također o svemu ću progovoriti sutra u Dnevniku Dubrovačke televizije.



Komentiraj

Napišite komentar
Upišite svoje ime