Ovih pet vježbi moglo bi vam pomoći da postanete bolji u krevetu

Srećom, postoje treninzi i fitness aktivnosti koje vam u tome mogu pomoći


Dobar seksualni odnos uglavnom se veže za samopouzdanje, bliskost, privlačnost i osjećaj sigurnosti, ali ni dobra razina izdržljivosti ne škodi.


Ako volite iskušavati različite poze ili želite da vaš intimni odnos traje dulje, dobro je poraditi na snazi i aerobnoj kondiciji kako biste vođenje ljubavi podignuli na višu razinu. Srećom, postoje treninzi i fitness aktivnosti koje vam u tome mogu pomoći.

Dr. Myles Spar za britanski Metro kaže da je kondicija presudan element u poboljšanju seksualnog zdravlja i performansi, pa čak i jačanju libida, prenosi Index.

Evo koji pet vrsti vježbi on preporučuje u tu svrhu.

Dizanje utega

“Znanost sugerira da dizanje utega poboljšava seksualni nagon potičući vaše tijelo da proizvodi više testosterona”, kaže dr. Spar.



“Budući da su zdrave razine testosterona povezane sa seksualnom željom, izvođenje vježbi koje mogu povećati razinu tog hormona također mogu pojačati vaš libido.”

Osim kemijskih blagodati, dizanje utega može imati i psihološke koristi. Studije su otkrile da napor pri dizanju utega pomaže u povećanju samopouzdanja.



HIIT

“HIIT ili intervalni trening visokog intenziteta je jedan od najučinkovitijih treninga za sagorijevanje masti koje možete odraditi, a također vam može povećati libido”, tvrdi dr. Spar.

“Intenzivan kardiovaskularni trening poput HIIT-a izvrstan je jer smanjuje razinu hormona stresa kortizola u vašem tijelu”, dodaje te pojašnjava da se pokazalo da povišeni kortizol značajno smanjuje testosteron pa je upravljanje stresom ključno za održavanje zdravog spolnog nagona.

Joga

Studija objavljena 2010. u magazinu Journal of Sexual Medicine kaže da joga poboljšava sve seksualne funkcije kod muškaraca, uključujući želju, performanse, erekciju i kontrolu ejakulacije.

Autori studije zaključili su da se čini da je joga učinkovita metoda za poboljšanje svih domena spolnih funkcija kod muškaraca.

“Joga uključuje istezanje i pokreće energiju pa može poboljšati vaš libido, a također pomaže u fleksibilnosti, što će vaš partner vjerojatno cijeniti’, objašnjava dr. Spar.

Ali to ne znači da će samo muškarci osjetiti blagodati joge u spavaćoj sobi. Postoji puno specifičnih položaja joge za koje se smatra da imaju pozitivan učinak na seksualne performanse žena. Na primjer, poza mačke krave produžuje kralježnicu i pomaže proširiti zdjelicu te se smatra da pojačava orgazam.

Plivanje

“Želite poboljšati svoju izdržljivost, izgraditi mišiće i odraditi sjajan kardio trening? Odite na plivanje”, predlaže dr. Spar.

U harvardskoj studiji provedenoj na 160 plivača otkrilo se da je spolni život sudionika u 60-ima usporediv s prosječnim neplivačima u 40-ima.

Istraživanje je također sugeriralo da je plivanje briljantna vježba za toniranje mišića koji se nalaze u dnu zdjelice, što može pojačati seksualno iskustvo.

Plivanje također povećava libido smanjenjem stresa – jednog od glavnih uzroka niskog libida.

Kegelove vježbe

Kegelove vježbe su važne i za poboljšanje spolnog života muškaraca i žena.

“Stiskanje mišića u zdjelici, onih koje koristite za zaustavljanje protoka mokraće, može dovesti do bolje spolne izdržljivosti i kontrole”, kaže dr. Spar.

Ženama Kegelove vježbe mogu pomoći u opuštanju rodnice, čineći prodor ugodnijim. Mogli biste također poboljšati vaginalno podmazivanje, omogućiti protok više krvi u genitalije, povećati seksualno uzbuđenje, pa čak i olakšati postizanje orgazma.

Moja reakcija na članak je...
Vau
0
Haha
0
Hagić
0
Hmmm
0
Plač
0
Grrr
0
Molim?
0

Komentiraj

Napišite komentar
Upišite svoje ime