Drugu godinu zaredom, u Hrvatskoj se u organizaciji agencije Brodoto biraju "Najdobre kampanje": najbolje kampanja koje za cilj imaju poboljšanje društva, a koje pokreću udruge, inicijative, zaklade, neprofitni mediji i druge neprofitne organizacije. Ove godine sponzor natjecanja je Vipnet i platforma Čini pravu stvar koji su za Najdobre kampanje iz 2017. pripremili vrijedne nagrade.
U prvoj fazi građani su nominirali prošlogodišnje kampanje koje su im se svidjele. Od pristiglih nominacija, stručni žiri odabrao je 16 polufinalista.
I druge godine za redom kampanja udruge Naš Hajduk našla se među 16 najboljih u protekloj godini po izboru struke.
Podsjetimo, prvi projekt „Ili jesmo ili nismo“ prošle je godine proglašen najboljim u Hrvatskoj prema online glasovima građana, a uvršten je i među top 5 crowdfunding kampanja u Hrvatskoj tijekom 2016. godine po izboru struke.
Nastavak projekta otkupa dionica pod sloganom „Za sva vrimena!“ Udruga je označila ključnim jer osigurava stabilan godišnji prihod za otkup dionica. Navijači se u projekt uključuju s manjim mjesečnim donacijama (od 27 do 150 kn) ili godišnjim donacijama (od 324 do 1800 kn) i to dolaskom u Odjel za članstvo ili putem web stranice www.nashajduk.hr . Sve donacije se zbrajaju za glavnu zahvalnicu donatorima – tematski park na Poljudu s imenima donatora.
Među polufinalistima se našla i kampanja Pokreta otoka/Island Movement "Čujete li svoje otoke?", kao i njihova kampanja "Međunarodni dan čišćenja plaža" u suradnji s Greenpeace Hrvatska. Pokret otoka je od svoje pojave unio niz korisnih promjena u društvo. Tako su inicirali spas Zlatnog rata od nelegalne koncesije, sudjeluju u izradi Zakona o otocima, a prosvjedovali su i protiv Zakona o koncesijama.
- Iako su naši političari izglasali Zakon o koncesijama, ne može se reći da nismo ponosni na kampanju ''ČUJETE LI SVOJE OTOKE, SVOJU OBALU?'', koja je čak i nakon službenog završetka potrajala cijelo ljeto. Nije prošao dan, a da neki medij nije prenio poziv ili poruku zabrinutog građana, vezan uz nepravilnosti na područjima koncesija i koncesijskih odobrenja. To znači da je kampanja ''ČUJETE LI SVOJE OTOKE, SVOJU OBALU?'' postigla rezultate i ostvarila kontinuiranu suradnju između medija i javnosti, bez posredovanja. Čvrsto vjerujemo da će se ta suradnja nastaviti i u 2018. godini. - kazala nam je Paula Bolfan, članica skupštine Pokreta otoka.
Svoje mjesto među 16 najboljih pronašla je i Facbook stranica Vatrogasci-Oni su naši heroji, koja je tijekom sezone požara bila glavni izvor pravilnog i pravodobnog informiranja o svim opasnostima koje su prijetile pred vatrenim stihijama. Vrijedi i istaknuti i kampanju HGSS-a "Dear tourist" kojoj je cilj bio smanjiti broj intervencija službe zbog neodgovornog ponašanja turista, koje je često uključivalo odlazak u planinu s jednom bočicom vode noseći japanke na nogama.
Među polufinalistima su i odlične kampanje poput IRIM - Croatian Makers (STEM revolucija), SOS-Dječje selo Hrvatska, Prijatelji životinja, Lupiga, Volim Križevce, Radio Student, ...
Glasovati možete na ovom linku, a izabrati se mogu 3 kampanje od predloženih 16. Glasovanje završava 8. veljače u 23.59h. Osam finalista bit će pozvano da sudjeluje na konferenciji Impact 2018., koje će se održati u Zagrebu 14 i 15. veljače 2018. godine. Tamo će se i uživo natjecati za titulu "najdobre" kampanje u Hrvatskoj za 2017. godinu.