Facebook stranici "Halo, inspektore!" javila se žena iz Osijeka koja se, kaže ona, poprilično šokirala nakon što je djetetu napravila doručak.
- Gledam prestravljeno što to drži u ruci; napola prožvakani sir i, mili Bože, nešto što se u toj masi migolji?! Uzmem i pogledam, a ono neki odvratni – crv! Fuj! Odvratno - kaže gospođa pa nastavlja:
- Naravno, izrezala sam i ostatak sira ne bi li provjerila ima li još crva u tom siru, ali srećom nije bilo. Zato sam odmah sve snimila i napisala prigovor Plodinama, poslala im fotografije i račun kao dokaz, ali mi nisu odgovorili - prepričava neugodno iskustvo za Facebook stranicu "Halo, inspektore!".
Gospođa kaže kako godinama kupuje u poslovnicama tog trgovačkog lanca i nikad dosad joj se ništa slično nije dogodilo, prenosi Moj portal.
- Jako sam razočarana i užasno sam ljuta i bijesna jer mi je kćer zamalo pojela crva - ogorčeno će Osječanka.
Trgovački lanac Plodine danas se se oglasio oko ovog slučaja. Njihovu reakciju prenosimo u cijelosti:
"Izuzetno nam je žao na nastalim okolnostima te vas ovim putem obavještavamo ķako isti prigovor prihvaćamo.
Temeljem navoda proveli smo hitnu internu kontrolu odjela supermarketa Plodine Osijek Huttlerova za navedenu skupinu proizvoda. Također, djelatnike smo svakako opomenuli na obvezu održavanja kvalitete, iako nismo našli proizvode koji ne odgovaraju standardima kvalitete," piše u odgovoru Plodina.
Pozivaju gospođu koja je imala neugodno iskustvo da se uputi u navedeni supermarket kako bi joj se omogućila reklamacija, te kako bi se poslovođa osobno ispričala. "Primite još jednom naše isprike te se nadamo kako ćemo uspjeti opravdati povjerenje potrošača," stoji u odgovoru Plodina.





