Konačno su za uređenje Žnjana, odnosno žnjanskog platoa nakon raspisanog natječaja pristigle tri ponude.
Iz ponuda je jasno vidljivo da najmanji iznos za obavljanje radova traže splitske firme "Lavčević-inženjering" i "Lavčević", a njihova ponuda je 40,5 milijuna eura bez PDV-a. Nakon toga, nešto višu ponude dostavio je zagrebački "Kamgrad". Vrijednog njihovih radova bila bi 58,4 milijuna eura. Nadalje, tvrtke u zajednici "Texo Molior" i "Impressa Costruzioni Mentucci Aldo" sve bi na Žnjanu napravili za oko 65 milijuna eura.
[KOTARSKI ĐIR] NA ŽNJANU ČUDO OD PROJEKATA Angažirat će bitne resurse Grada do krajnjih granica
Hoće li Grad prihvatiti ponudu?
No, tek sada treba odabrati ponuditelja i izabrati izvođača radova, a odluku se treba donijeti u roku od 35 dana, te će se nakon toga sklopiti ugovor s rokom izgradnje od godine dana, odnosno 12 mjeseci.
Kako smo ranije pisali, željno priželjkivani i novouređeni Žnjan prema planu bi trebao dobiti niz novih ugostiteljskih objekata, igrališta, ukopanih garaža, brojne druge sadržaje, šetnice, sportske i rekreativne površine i slično... E, sada, pravo je pitanje hoću li jednu od pristiglih ponuda prihvatiti Grad Split, ako uzmemo u obzir da su sve ponude značajno više od prvotne procijenjene vrijednosti radova za uređenje Žnjana. Prisjetimo se, procijenjena vrijednost radova bila je oko 35 milijuna eura.
Radovi oborinske odvodnje
Podsjetimo, kako smo ranije izvještavali, u tijeku su radovi oborinske odvodnje na Žnjanu, i isti još uvijek traju. Grad Split je otkrio da je potrebno vrijeme izgradnje svih oborinskih kolektora oko četiri mjeseca.
"Predviđeno vrijeme izgradnje svih oborinskih kolektora je četiri mjeseca, a projektom je predviđena izgradnja oborinskog kolektora Žnjan zapad s ugradnjom separatora lakih tekućina, rekonstrukcija postojećeg kanala Radoševac radi usklađenja s projektnom dokumentacijom uređenja žnjanskog platoa, rekonstrukcija postojećeg kanala Žnjan 1 s ugradnjom separatora lakih tekućina prije priključka oborinskih kolektora prometnice Šetalište pape Ivana Pavla II. te izgradnja oborinskog kolektora Žnjan istok kao nastavak postojećeg kolektora koji nema adekvatno riješen ispust i njegovo priključivanje na rekonstruirani kanal Žnjan 1. Svi predviđeni radovi se izvode na dijelovima prometnice Šetalište pape Ivana Pavla II, na križanju s Velebitskom ulicom, te na makadamskom platou koji se koristi kao parkiralište osobnih vozila", otkrili su nedavno iz Grada Splita, a o svemu je Dalmacija Danas još ranije pisala.