Trgovina Jadran čarape uskoro će zatvoriti svoja posljednja vrata u Dalmaciji, a uskoro i u cijeloj Hrvatskoj.
Domaći modni brend godinama je bio sinonim za kvalitetne čarape, pa su tako Splićanke mahom posječivale ove trgovine znajući da im najlonka neće puknuti pri prvom oblačenju. Od tri trgovine u Splitu, opstala je samo jedna, ona u TC Joker dok su na Voćnom trgu i u Mall of Split zatvorene prije dvije godine.
Sada je odzvonilo i onoj posljednjoj. Kako doznajemo, sredinom ovog mjeseca zauvijek posljednji put će staviti ključ u bravu, a građani će morati pronaći alternativu za kupnju čarapa i donjeg rublja.
Zato su u ovoj maloj trgovini ovih dana iznenađujući redovi, kupci si žele osigurati zalihe pa pomahnitalo kupuju, kažu nam, neka stoji u ormaru, neće propast, a znate i sami, ne daj bože bolnice.
Podržavaju domaću proizvodnju, zato im je žao ovakvog nesretnog ishoda firme osnovane u Zagrebu prije skoro sto godina.
Generacijama Hrvata bili su sinonim za kvalitetnu čarapu, a sada je stigao kraj jedne ere, neki mlađi možda nikad ni neće doznat kako je to kad najlonku čak ni noktom ne probiješ dok ju oblačiš.
No, kupci će se snaći, ne bojimo se, tržište je bogato, uskoro će Jadran pasti u zaborav, a zamijenit će ga neki drugi 'IT' brend. No, hoće li se snaći djelatnice koje ostaju bez 'kruha'? Njima je ipak najteže....
Podsjetimo, Jadran tvornica čarapa ide u stečaj. Tvrtka je lani uprihodila 3,43 milijuna eura, pola milijuna eura manje nego 2022. godine. Bruto gubitak je iznosio 1,9 milijuna eura, a tekuće obveze su porasle na 3,66 milijuna eura. Broj zaposlenih je od 2019. godine do lani pao sa 134 na 44.





