Nakon što su se gradonačelnik Andro Krstulović Opara i ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković 'zakačili' oko nastojanja da se konačno uvede red u korištenje gradskih autobusnih stanica od strane raznih autobusnih prijevoznika, Inicijativa "Poštujte naše stanice" je poslala priopćenje u kojem daju podršku gradonačelniku.
"Ministarstvu je bez sumnje poznato da neki prijevoznici na području Grada Splita obavljaju komunalni prijevoz putnika, iako imaju dozvole samo za obavljanje županijskog linijskog prijevoza putnika autobusom u cestovnom prometu.
Zato potpuno razumijemo gradonačelnikovo nezadovoljstvo radom inspekcije cestovnog prometa na području našeg grada, odnosno županije. Inspekciji je poznato da neki prijevoznici godinama krše uvjete iz dozvola koje im je izdala županija, ali do danas nije osigurala zakonitost na tom području.
Podsjećamo da je još davne 2012. Grad Split Odlukom o uređenju prometa („Službeni glasnik Grada Splita“ 18/12) zabranio „autobusima prigradskog odnosno međumjesnog prometa stajanje na stajalištima gradskog prometa.“ Navedenu Odluku mnogi prijevoznici godinama krše, što je također poznato Ministarstvu i njegovoj Inspekciji. S tim nezakonitostima naša Inicijativa upoznala je i župana Bobana.
Izgleda da je svima bilo poznato, ali da se nisu pretrgli u uvođenju reda i zakona, a sad kad se pojavio čovjek koji mijenja paradigmu, pokušava ga se zastrašiti i onemogućiti u namjeri uvođenja zakonitosti. Zbog svega navedenoga Inicijativa Poštujte naše stanice izražava svoju punu podršku gradonačelniku Opari!"
O Inicijativi Poštujte naše stanice
Službeno je pokrenuta 13. veljače 2014. s ciljem oslobađanja splitskih autobusnih stanica od svih onih koji ih nezakonito koriste, onemogućavajući njihovo normalno korištenje vozačima javnog gradskog prijevoza i putnicima. Pokrenuli su je zajedno vozači i putnici
koji žele red i sigurnost na splitskim prometnicama, a posebno autobusnim stanicama.
Svakoga dana na splitskim autobusnim stanicama nepropisno se zaustavi ili parkira 500 – 1000 vozila, pri čemu zasmetaju autobusima javnog gradskog prijevoza 6000 puta, ili svakih deset sekundi neko od vozila u prekršaju zasmeta nekom autobusu. Pri tom splitsko prometno redarstvo dnevno napiše prosječno 10 kazni od kojih se tek 5% odnosi na
nepropisno zaustavljena i parkirana na autobusnim stanicama. (1000 prekršaja – 0,5 kazni)