Direktor HTZ-a Kristjan Staničić, kazao je kako su na sjednici Vijeća za upravljanje razvojem turizma još jednom upozorili turistički sektor da bude razuman s formiranjem cijena.
- Sigurno da je cijena u fokusu interesa šire javnosti i medija. Danas smo apostrofirali i apelirali na turistički sektor da kod formiranja cijena bude pametan, rekao je, naglasivši kako je potrebno ostati konkurentan u odnosu na druge mediteranske destinacije, rekao je, piše HRT.
Istaknuo je kako će se turisti vraćati svake godine te da je turizam djelatnost na duge staze.
- Ne smijemo raditi krive poteze u smislu pretjeranog povećanja cijena, kazao je.
"Moramo biti pametni i mudri kod formiranja cijena"
Govoreći o tome koje su mediteranske destinacije skuplje, a koje jeftinije, pojasnio je kako je potrebno raščlaniti smještaj i ugostiteljske usluge.
- U kratkim crtama, Hrvatska je u okvirima cjenovne konkurentnosti, ali mogu reći da, s obzirom na podatke, koji dolaze iz Eurostata i nekih drugih institucija, Hrvatska je rubno cjenovno konkurenta, ustvrdio je.
- Primjerice, hoteli i kampovi su povoljniji u Hrvatskoj u odnosu na zemlje iz kojih dolaze turisti - Austrija i Njemačka, ali smo zato skuplji od Grčke, Španjolske i Italije. S druge strane, privatni smještaj je malo skuplji od Italije i Francuske, a nešto povoljniji od Grčke i Španjolske, pojasnio je.
- Još uvijek smo u nekim okvirima, ali došli smo do ruba. Zato apeliramo stalno da moramo biti pametni i mudri kod formiranja cijena, dodao je.




