Close Menu
DALMACIJA DANASDALMACIJA DANAS
  • Naslovnica
  • Dalmacija
    • Split
    • Obala
    • Zagora
    • Otoci
    • Marjan
    • Naši ljudi
    • Štorije
    • Cooltura
  • Vijesti
    • Hrvatska
    • Svijet
    • Tech & Biznis
    • Vrijeme
    • Crna kronika
    • Znanost
    • Kultura
  • Sport
    • Hajduk
    • Nogomet
    • Košarka
    • Ostali sportovi
  • Relax
    • Glazba
    • Showbizz
    • Foto đir
    • Gastro
    • Zabava
    • Zdravlje
    • Fashion & lifestyle
  • Specijali
    • Vaše vijesti
    • Životinjski kutak
    • Vijađ
    • Dvi-tri riči
    • EX CATHEDRA
    • #TvojeMisto
    • Zdravlje - Priska Med
    • PEČAT OD VRIMENA
    • Na današnji dan
    • IZGUBLJENO-NAĐENO
    • Stara splitska prezimena
    • Razredi s osmijehom
    • Najbolje iz Dalmacije
    • Kako su nastali splitski kvartovi
  • Kolumne
    • ANTONIO KULAŠ
    • DANIJEL KRAJINOVIĆ
    • HRVOJE ZNAOR
    • JURICA GALIĆ JUKA
    • KATA MIJIĆ
    • MARIJA PARO
    • MATE BOŽIĆ
    • MARIO TOMASOVIĆ
    • MENTALNO ZDRAVLJE
    • MIRELLA MEIĆ
    • MIŠO ŽIVALJIĆ
    • NIKOLA BARBARIĆ
    • RADE POPADIĆ
    • TRINAESTO PRASE
    • ŽANA PAVLOVIĆ
Facebook Instagram YouTube WhatsApp
DALMACIJA DANASDALMACIJA DANAS
Facebook Instagram YouTube WhatsApp X (Twitter) RSS
  • Naslovnica
  • Dalmacija
    • Split
    • Obala
    • Zagora
    • Otoci
    • Marjan
    • Naši ljudi
    • Štorije
    • Cooltura
  • Vijesti
    • Hrvatska
    • Svijet
    • Tech & Biznis
    • Vrijeme
    • Crna kronika
    • Znanost
    • Kultura
  • Sport
    • Hajduk
    • Nogomet
    • Košarka
    • Ostali sportovi
  • Relax
    • Glazba
    • Showbizz
    • Foto đir
    • Gastro
    • Zabava
    • Zdravlje
    • Fashion & lifestyle
  • Specijali
    • Vaše vijesti
    • Životinjski kutak
    • Vijađ
    • Dvi-tri riči
    • EX CATHEDRA
    • #TvojeMisto
    • Zdravlje - Priska Med
    • PEČAT OD VRIMENA
    • Na današnji dan
    • IZGUBLJENO-NAĐENO
    • Stara splitska prezimena
    • Razredi s osmijehom
    • Najbolje iz Dalmacije
    • Kako su nastali splitski kvartovi
  • Kolumne
    • ANTONIO KULAŠ
    • DANIJEL KRAJINOVIĆ
    • HRVOJE ZNAOR
    • JURICA GALIĆ JUKA
    • KATA MIJIĆ
    • MARIJA PARO
    • MATE BOŽIĆ
    • MARIO TOMASOVIĆ
    • MENTALNO ZDRAVLJE
    • MIRELLA MEIĆ
    • MIŠO ŽIVALJIĆ
    • NIKOLA BARBARIĆ
    • RADE POPADIĆ
    • TRINAESTO PRASE
    • ŽANA PAVLOVIĆ
DALMACIJA DANASDALMACIJA DANAS

Authland: Inovativna platforma koja povezuje turiste s autentičnim doživljajima

U dinamičnom svijetu turizma, inovacije igraju ključnu ulogu u oblikovanju doživljaja putnika
D.D. / Foto: Press13. veljače 2025. 14:35
Podijeli
Facebook Twitter Telegram WhatsApp E-mail adresa

U dinamičnom svijetu turizma, inovacije igraju ključnu ulogu u oblikovanju doživljaja putnika. Jedna od platformi koja donosi svježi pristup povezivanju turista s lokalnim iskustvima je Authland. Kroz više od 400 autentičnih doživljaja širom Hrvatske, Authland omogućuje posjetiteljima da istraže destinacije na jedinstven način – bilo kroz vinske degustacije, kulinarske ture, avanturističke aktivnosti ili susrete s lokalnim stručnjacima za kulturu i povijest.

Uz Authland, tu je i novi digitalni proizvod Authland Connect, koji otvara nove mogućnosti za hotele, kampove i druge turističke subjekte, omogućujući im da na inovativan način obogate ponudu za svoje goste. O svemu tome, konkurentskim prednostima i budućim planovima, razgovarali smo s predstavnicima Authlanda.

Tekst se nastavlja nakon oglasa

Za početak, možete li nam detaljnije objasniti što je Authland?

Authland je inovativna digitalna platforma koja povezuje turiste i lokalne brandove u sferi različitih izleta i aktivnosti. Riječ je o preko 400 autentičnih doživljaja diljem Hrvatske. Od vinskih degustacija i kulinarskih tura do penjačkih stijena i eksperata za kulturu i povijest mjesta i gradova, Authland nudi jedinstveni pristup turizmu, omogućujući korisnicima da istražuju i rezerviraju lokalne doživljaje koji odražavaju pravu dušu naših destinacija. 

Kako se Authland izdvaja od konkurencije?

Naša glavna prednost je duboki fokus na lokalne brandove i pružatelje usluga, čime se ističemo od platformi poput GetYourGuide. Radimo izravno s pružateljima kako bismo osigurali autentičnost svakog doživljaja. To stvara bogatiji, dublji turistički doživljaj, a naši korisnici dobivaju pristup ekskluzivnim aktivnostima koje ne mogu pronaći nigdje drugdje. 

Naravno, osim toga na našoj platformi nalaze se i neke “klasične” usluge, no to ne umanjuje njihovu vrijednost ili općenito vrijednost ponude - dapače, proširuje ju i čini konkurentnijom!

Nedavno ste predstavili novi digitalni proizvod namjenjen hotelima, kampovima i ostalim poslovnim subjektima koji žele u svom smještaju na novi način oduševiti goste i kreirati dodanu vrijednost. Što je Authland Connect i kako točno funkcionira? 

Authland Connect je naša B2B (business-to-business) platforma koja omogućuje hotelima, kampovima i turističkim agencijama da svojim gostima nude direktne rezervacije lokalnih doživljaja. Što to znači? Da odsada kao manager marketinga, prodaje, recepcioner/ka ili concierge možete kreirati vrhunski doživljaj gosta na način da postajete autoritet u poznavanju destinacijske ponude te nudite i prodajete različite dodatne aktivnosti - brže, efikasnije i s puno više znanja o onome što nudite. A sva ta ponuda nalazi se na jednom mjestu, prilagođena i personalizirana po vašem brandu.

Je li Connect rješenje moguće distribuirati nekim od postojećih kanala koje smještajni objekti i sustavi koriste? Kako ti sjajni lokalni doživljaji zapravo dolaze do gostiju?

Opcija je puno, a zapravo ovise samo o načinu interakcije s gostima - kako je bila dosad definirana, koji alati se koriste i kako mi u suradnji s hotelom, kampom ili drugim turističkim subjektima dogovorimo kroz jednu vrstu konzaltinga ili zajedničkog promišljanja. Svaki naš partner dobiva personaliziranu platformu na jedinstvenoj web adresi, a svi izleti i aktivnosti mogu se integrirati direktno na postojeće web stranice objekta. Osim toga, radimo i na integraciji s PMS i CRM sustavima te booking engineima. Svakako je preporučljivo kreirati i email marketing strategiju, o tome kako nuditi lokalne doživljaje u email komunikaciji s gostima. Na kraju, dodao bih da je jednako bitno i kako osoblje “hendla” prodaju ovakvih aktivnosti i odnos s gostom na licu mjesta. Proaktivnost, spremnost i znanje glavne su valute jer smatram kako je čovjek i dalje, kako kaže stara izreka, ključ uspjeha u turizmu.

Connect, zapravo, kako mu i ime kaže - povezuje ljude u destinaciji?

Da tako je, Connect alat spaja cijelu destinaciju na lokalnoj razini, omogućujući smještajnim objektima da djeluju kao posrednici između pružatelja usluga i gostiju, kreirajući prodaju i promociju cijele destinacije bez potrebe za skupim tehnološkim rješenjima koja se razvijaju od nule.

Možete li nam reći više o širenju Authlanda na nova tržišta?

Naša ekspanzija u Italiju je strateški korak u širenju našeg poslovanja u Europi. Italija, s bogatom kulturom, kao kolijevka renaissance, i raznolikim turističkim ponudama poglavito u segmentu vinskog turizma, idealno je tržište za naš model poslovanja. Planiramo implementirati Authland Connect s lokalnim partnerima, omogućujući turistima da istražuju autentične doživljaje na sličan način kao u Hrvatskoj.

Kroz priču ste nam spomenuli i fokus na brandove lokalnih pružatelja usluga. Na koji način njih stavljate pred turističku publiku? 

Da, odnedavno korisnici mogu istražiti i usporediti različite lokalne brandove na jednom mjestu, što omogućuje dublje i bogatije iskustvo istraživanja. Svaki brand ima svoj profil na Authlandu, gdje korisnici mogu pregledati različite ponude i rezervirati direktno. To znači da ne prezentiramo lokalnu ponudu na generičan način, već stavljamo fokus i na značajke i jedinstvenost svakog pojedinog branda. To su podaci koji gostima onda mogu pomoći i da se lakše odluče oko odabira usluga tog branda.

Kakva je budućnost za Authland i Authland Connect? 

Planiramo proširiti našu ponudu doživljaja, poboljšati tehnološku infrastrukturu i povećati broj partnerstava kako bismo osigurali da Authland dođe na čelo inovacija u turističkoj industriji. Authland Connect će nastaviti rasti, pružajući smještajnim objektima alate koji im trebaju za unapređenje gostoprimstva i povećanje prihoda.

Agritourism visit
GALERIJA
Kliknite za pregled
Moja reakcija na članak je...
Ljubav
0
Haha
1
Nice
0
What?
0
Laž
0
Sad
0
Mad
0
Facebook Twitter Whatsapp Telegram
NAJNOVIJE VIJESTI
Advent u Otoku i ove godine donosi toplinu zajedništva, blagdanski duh i raznovrsnu zabavu
6
min
Advent u Otoku i ove godine donosi toplinu zajedništva, blagdanski duh i raznovrsnu zabavu
SVEČANO OTVORENJE IZLOŽBE BRANKA MODICA “ŽIVOT POSLIJE ŽIVOTA” U RIMU Primjer izvrsne kulturne suradnje između Splita i Rima
12
min
SVEČANO OTVORENJE IZLOŽBE BRANKA MODICA “ŽIVOT POSLIJE ŽIVOTA” U RIMU Primjer izvrsne kulturne suradnje između Splita i Rima
Na čelu TZ Kaštela je skoro dva desetljeća. Nada Maršić o uspjesima, razvoju turističke ponude i projektima u budućnosti
27
min
Na čelu TZ Kaštela je skoro dva desetljeća. Nada Maršić o uspjesima, razvoju turističke ponude i projektima u budućnosti
Jedan nogometni klub iz Splita dobit će novi umjetni travnjak na igralištu. Odabran je izvođač, a sve će koštati nešto više od 90.000 eura
36
min
Jedan nogometni klub iz Splita dobit će novi umjetni travnjak na igralištu. Odabran je izvođač, a sve će koštati nešto više od 90.000 eura
“Tri sestre, ja”: Intimno svjedočanstvo o glumačkom stvaranju Borisa Liješevića gostuje u HNK Split
49
min
“Tri sestre, ja”: Intimno svjedočanstvo o glumačkom stvaranju Borisa Liješevića gostuje u HNK Split
NAJČITANIJE VIJESTI
  • Maslinici i vinogradi na udaru države! Jeste li sigurni za svoj?
    Maslinici i vinogradi na udaru države! Jeste li sigurni za svoj?
    14. prosinca 2025. 19:15
  • Pala je prosidba na koncertu Dalmatina u Kaštelima: Mladić kleknuo, a publika zapljeskala
    Pala je prosidba na koncertu Dalmatina u Kaštelima: Mladić kleknuo, a publika zapljeskala
    14. prosinca 2025. 22:30
  • Krstulović Opara: "Jel vam sad jasno, gamadi?"
    Krstulović Opara: "Jel vam sad jasno, gamadi?"
    14. prosinca 2025. 18:01
  • Jeste li vidjeli ovu čaroliju u Kaštel Kambelovcu? Morate ovo posjetiti...
    Jeste li vidjeli ovu čaroliju u Kaštel Kambelovcu? Morate ovo posjetiti...
    14. prosinca 2025. 22:46
  • Stanovnici Sirobuje ogorčeni: "Kvart se pretvorio u parkiralište i zahod za pse"
    Stanovnici Sirobuje ogorčeni: "Kvart se pretvorio u parkiralište i zahod za pse"
    14. prosinca 2025. 19:50
DD Marketing 300x250
DALMACIJA DANAS
Facebook Instagram YouTube WhatsApp X (Twitter)
  • Uvjeti korištenja
  • Pravila o privatnosti
  • Prodaja i marketing
  • Impressum
  • Kontakt stranica
  • Cjenik
© 2025 Dalmacija danas. Sva prava pridržana.

Upišite što tražite i kliknite na tipku Enter za početak pretrage. Kliknite tipku Esc za prekid.