Twitter je zabranio sve političko oglašavanje i reklame na toj društvenoj platformi diljem svijeta.
Javljaju kako smatraju da takve poruke trebaju zaslužiti da dopru do korisnika, a ne da dopru do korisnika plaćanjem.
“I dok je oglašavanje na internetu iznimno efektivno za komercijalno oglašavanje, ta moć donosi značajne rizike za politiku”, rekao je izvršni direktor te tvrtke, Jack Dorsey.
Facebook ima drugačiju politiku
Facebook je pak nedavno je isključio zabranu političkih reklama te će se one nesmetano odvijati na toj društvenoj mreži.
Društvene mreže su, podsjetimo, pod posebnom metom kritika uoči kampanje za američke predsjedničke izbore 2020. godine.
“Nije vjerodostojno da kažemo: ’Radimo da zaustavimo ljude koji iskorištavaju naš sustav da šire zavaravajuće informacije, aliii ako nam netko plati da targetiramo i natjeramo ljude da vide našu političku reklamu…pa…onda smiju reći štogod žele”, dodao je Dorsey, javlja Index.