Ni zimski mjeseci nisu smanjili interes građana za sustavom javnih bicikala u Splitu. Pokazuju to i najnoviji podaci za veljaču u kojoj je ostvareno 4004 najma što je dosadašnji rekord, nakon što je siječanj završen s 3097 najmova. Oboren je i rekord u dnevnom broju najmova pa on tako sada iznosi 205, a zabilježen je 17. veljače 2020. Činjenica da su rekordi oboreni tijekom zimskih mjeseci najbolje govori o potrebi za ovakvom opcijom prijevoza u Splitu.

Čak 92% najmova u veljači ostvarili su domaći korisnici, a registrirano je 506 novih. Broj registriranih korisnika raste iz mjeseca u mjesec, a ukupan broj trenutno iznosi 3629 korisnika (od čega 72% domaćih). Od puštanja u promet sustava javnih bicikala u srpnju 2019., pa do kraja veljače 2020., ostvareno je ukupno 16 673 najmova, od čega su 83% ostvarili domaći korisnici.
Iz Split parkinga poručuju kako očekuju dodatno povećanje interesa s dolaskom proljeća i toplijeg vremena. Uskoro počinje i nova turistička sezona, a strani posjetitelji itekako su upoznati s ovim sustavom bicikala te ih rado koriste. Marko Bartulić, direktor Split parkinga, istaknuo je kako istraživanja koja su proveli pokazuju da interes za ovim oblikom prijevoza itekako postoji, ali da je neophodno osigurati infrastrukturu te dovoljan broj postaja.
- Ovaj oblik prijevoza jeftiniji je, brži te ekološki prihvatljiviji. Želimo zato omogućiti svim građanima jednostavno korištenje ovog alternativnog načina prijevoza jer je Split zbog svoje klime idealan grad za vožnju bicikala tijekom većeg dijela godine što vidimo i iz dosad postignutih rezultata. Još jedna izuzetno važna stvar je sigurnost u prometu, stoga ovim putem molim vozače motornih vozila i bicikliste na odgovorno ponašanje i dodatan oprez pri vožnji, poručio je Bartulić.
U Splitu su trenutno dostupna 32 električna te 50 klasičnih bicikala raspoređenih na 12 lokacija po gradu. Završen je i Prometni elaborat za Sustav javnih bicikala na području grada Splita kojim se predviđaju ukupno 53 lokacije na području cijelog grada, barem jedan terminal u svakom kotaru te da sve važnije institucije i lokacije u gradu budu pokrivene. Krajem siječnja pokrenuta je i javna nabava procijenjene vrijednosti šest milijuna kuna bez PDV-a, a kojom se kroz period od godine dana predviđa nabava i postavljanje 35 terminala, 120 električnih te 50 klasičnih bicikala, financirano od strane Split parkinga.
Uspješnost sustava u Splitu potvrdio je i Ante Gustin, direktor tvrtke Nextbike koji je operater sustava, rekavši da Split spada u najuspješnije gradove u regiji s dosad postignutim rezultatima, a podaci za jesen rekordni su Hrvatskoj.
- Radi se o mladom sustavu javnih bicikala koji je otvoren u srpnju prošle godine i u kratkom roku postiže vrhunske rezultate. Treba tu uračunati i faktore kao što su topografija Splita, nedostatak tradicije vožnje bicikala koja se tek razvija, mali broj biciklističkih staza te trenutno ograničen broj bicikala i stanica. Vjerujem kako će Grad Split nastaviti s razvijanjem biciklističkih staza i cijele infrastrukture koja će pratiti postavljanje novih postaja te razviti svoj potencijal biciklističkog grada u potpunosti, rekao je Gustin.
Riva i u veljači ostaje najfrekventnija lokacija za najam, a slijede redom: Split 3, Stari plac, Higijenski, Kampus, Pazar, Žnjan, knjižnica Marko Marulić, Joker, Zvončac, Sukoišan te Spinut.





