Od ponedjeljka 4. studenog, ukida se splitski metro. Ova komična ideja odlazi u povijest nakon manje od pet mjeseci. Podsjetimo, splitski metro krenuo je s radom 11. lipnja 2019. godine, a čak je i njegova prva vožnja kasnila nekoliko minuta.
Indexu je informaciju potvrdila glasnogovornica Hrvatskih željeznica dodavši da se uvode novi polasci Riva-Kopilica-Kaštel Stari. Kaže kako će sada na toj relaciji voziti 35 vlakova dnevno, 11 više nego lani. Deset novih je uvedeno 7. listopada, jedanesti počinje prometovati od ponedjeljka.
Potvrdila je i da metro nije imao puno putnika te da je bio uveden zbog očekivanog premještaja autobusnog kolodvora u Kopilicu, no do tog premještaja nije došlo.
"Građanima omogućujemo jednostavnije, brže i kvalitetnije korištenje javnog prijevoza"
Index je od HŽ-a dobio i pisani odgovor o tome kako će prometovati Splitom:
"Nakon završetka turističke sezone pokrenute su izmjene voznog reda te je željeznički i javni autobusni prijevoz preusmjeren na proširenje gradsko-prigradskog prijevoza na širem splitskom području.
Od 4. studenoga na relaciji Split (Trajektna luka) – Split Predgrađe (Kopilica) i obrnuto vozni red je prorijeđen te će na navedenoj relaciji voziti 39 vlakova koji vožnju nastavljaju do Kaštel Starog i obrnuto (cijela relacija je Split (Trajektna luka) – Split Predgrađe (Kopilica) – Kaštel Stari i obrnuto).
Vlakovi su povezani s autobusnim linijama Prometa d.o.o. Split na relaciji Trogir – Kaštel Stari i obrnuto. Izmjene voznog reda vlakova i autobusa uvedene su u cilju bolje integracije i dostupnosti javnog prijevoza građana.
Od 14. listopada integrirani tarifni model Prometa d.o.o. Split i HŽ Putničkog prijevoza, koji je obuhvatio gradove Solin, Kaštela i Trogir, putnicima omogućuje korištenje pojedinačnih i papirnatih pokaznih (pretplatnih) karata Prometa d.o.o. Split u vlakovima na relaciji Kaštel Stari – Split i obrnuto, odnosno karata HŽ Putničkog prijevoza u 1., 2. i 3. zoni autobusnog prijevoza na širem splitskom području. Uz prodajna mjesta Prometa d.o.o. Split, karte za 1., 2., 3. i 4. zonu autobusnog prijevoza kupuju se i u željezničkom kolodvoru Split.
Proširenjem integriranoga javnog prijevoza na splitskom području (Trogir – Kaštel Stari – Split Predgrađe (Kopilica) – Split i obrnuto) Promet d.o.o. Split i HŽ Putnički prijevoz nastoje maksimalno prilagoditi vozne redove potrebama putnika, a novim tarifnim modelom omogućuju putnicima korištenje karte za autobus i vlak u oba prijevozna sredstva. Time se građanima omogućuje jednostavnije, brže i kvalitetnije korištenje javnog prijevoza", , napisali su Indexu iz Hrvatskih željeznica.